Freitag, 24. August 2007


کارگران بازداشت شده، فورا باید آزاد شوند






کارگران و زحمتکشان!
جمهوری اسلامی در ادامه اقدامات سرکوبگرانه علیه کارگران و زحمتکشان، زنان، معلمان و دانشجویان، روز ۱۸ مرداد ماه، ۶ تن دیگر از فعالان سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران را دستگیر و روانه زندان نمود.
روز ۱۸ مرداد، گروهی از کارگران شرکت واحد، در همبستگی با منصور اسانلو و محمود صالحی، که فراخوان آن توسط فدراسیون جهانی کارگران حمل ونقل و کنفدراسیون جهانی اتحادیه های کارگری صادر شده بود، به منزل منصور اسانلو می روند، تا همبستگی خود را با خانواده وی اعلام نمایند، توسط پلیس و نیروهای وزارت اطلاعات دستگیر و روز جمعه ۱۹ مرداد ماه ۶ تن از آنها روانه زندان اوین می شوند.
جرم منصور اسانلو و محمود صالحی، تلاش برای ایجاد تشکل های کارگری و دفاع از منافع صنفی کارگران است. رژیم ضد کارگری جمهوری اسلامی که با پراکنده نگه داشتن و مانع شدن از متشکل شدن کارگران، میلیون ها کارگر را در فقری هولناک قرار داده است، می کوشد هر تلاش کارگران را برای متشکل شدن، با قهر و سرکوب درهم بشکند.
با وجود تمام این وحشی گری های جمهوری اسلامی، کارگران، اما به مبارزه و تلاش خود برای متشکل شدن، ادامه داده و پیگیرانه ادامه می دهند.
کارگران و زحمتکشان! متشکل شوید!
از فعالان و مدافعین حقوق کارگران، دفاع و حمایت کنید! مبارزه خود راعلیه رژیم ستمگر جمهوری اسلامی تشدید نمائید و خواهان آزادی دستگیرشدگان گردید!
سازمان فدائیان (اقلیت) اقدامات ارتجاعی ضدکارگری جمهوری اسلامی را قویا محکوم می کنید وخواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط تمام فعالان جنبش کارگری وتمامزندانیان سیاسی ست.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- بر قرار باد حکومت شورائی
زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت)
۲۰ مرداد ۱۳۸۶

کار- نان – آزادی- حکومت شورائی

شانی ما روی اینترنت: http://www.fedaian-minority.org/آدرس الکترونیکی ما : mailto:info@fedaian-minority.org

Keine Kommentare: