Sonntag, 11. November 2007


صدور حکم زندان برای دلارام علی
و دستگیری هانا عبدی را محکوم می‌کنیم








رژیم جمهوری اسلامی در ادامه‌ی گسترش سرکوب و فشارعلیه جنبش‌های اجتماعی، موج وسیعی از بازداشت، شکنجه و محاکمه فعالین حقوق زنان در بی‌دادگاه‌های خود را آغاز کرده است.
پس از گذشت یک ماه از بازداشت و بی خبری از روناک صفازاده، روز ۱۳ آبان ۱۳۸۶ هانا عبدی فعال دیگر حقوق زنان بازداشت شد. او از اعضای انجمن زنان آذر مهر کردستان است.
دلارام علی نیز به جرم شرکت در تجمع اعتراضی زنان، که روز ٢٢ خرداد سال ۸۵ در اعتراض به قوانین ضد زن در میدان هفت تیر برگزار شده بود، به دو سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شده است.
کارگران، زحمتکشان، دانشجویان و زنان مبارز!
دولت نظامی – امنیتی احمدی نژاد تلاش می‌کند با بکارگیری نیروهای نظامی و امنیتی و استفاده ی بی‌مهابا از شکنجه و زندان و سایر اشکال قهر و سرکوب، جنبش‌های اجتماعی را به شکست بکشاند.
تجربه‌ی دو سال‌ اخیر اما حاکی از شکست این سیاست است. جمهوری اسلامی نمی‌تواند جنبش‌هایی را که برآمده از خواست‌های میلیون‌ها انسان تحت ستم و نتیجه‌ی ضرورت‌های عینی جامعه است در هم شکند. از این رو رژیم که راهی را در برابر خود نمی‌بیند، عاصی‌تر و هار‌تر از قبل به سرکوب کور و وحشیانه روی آورده است.
سازمان فداییان (اقلیت) بازداشت، شکنجه، محاکمه، وصدور احکام زندان برای ِ فعالین جنبش زنان را شدیدا محکوم می‌کند.
تنها راه مقابله با سیاست سرکوبگرانه‌ی رژیم گسترش مبارزه است. فعالان جنبش‌ زنان تنها در صورتی می‌توانند در برابر موج وحشیانه سرکوب ایستادگی کنند که مبارزات‌شان را با فعالان سایر جنبش‌های اجتماعی پیوند زنند.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- بر قرار باد حکومت شورائی
زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت)
۱۶ آبان ۱۳۸۶
کار- نان – آزادی- حکومت شورائی
نشانی ما روی اینترنت:
www.fadaian-minority.orgآدرس الکترونیکی ما : info@fadaian-minority.org

Keine Kommentare: