Mittwoch, 25. Juli 2007


بیانیه سازمان فدائیان- اقلیت

تشدید مبارزه، پاسخ به سرکوبگری های رژیم



کارگران و زحمتکشان، زنان، دانشجویان، روشنفکران مترقی!
ارتجاع حاکم برایران، هار وعنان گسیخته، اختناق وسرکوب را تشدید کرده است. در طول چند هفته اخیر، تعدادی از فعالان جنبش کارگری، توسط راهزنان وزارت اطلاعات، در خیابان ها ربوده شده و در شکنجه گاه اوین تحت بازجوئی شکنجه گران وزارت اطلاعات قرارگرفته اند.
پرونده سازی به جرم اقدام علیه امنیت کشور، به منظور صدور احکام سنگین، به کار روز مره دستگاه اطلاعاتی و قضائی جمهوری اسلامی تبدیل شده است. محمود صالحی، یکی از فعالان کارگری، درحالی که به شدت بیمار است، پس از گذشت چندماه از دستگیری اش همچنان در بند نگاه داشته شده است. منصور اسانلو که به جرم تشکیل سندیکا دستگیر ومدتی پیش از زندان آزاد شد، مجددا دستگیر شده است. لقمان مُهری، یکی دیگر از فعالان کارگری، چند روز پیش درترمینال اتوبوسرانی توسط ماموران وزارت اطلاعات ربوده شد. تعداد دیگری از فعالان کارگری نیز در چند ماه اخیر دستگیر و هم اکنون در زندان به سر می برند. فعالان جنبش زنان را پی در پی در بیدادگاه های خود، به محاکمه می کشند و به حبس و شلاق محکوم می کنند. گروهی از روزنامه نگاران و فعالان تشکل های دفاع از حقوق بشر، در طول چند هفته گذشته در مناطق مختلف ایران دستگیر شده اند. هم اکنون حکم اعدام عدنان حسن پور و هیوا بوتیمار در کردستان صادر شده است.
فعالان تشکل های صنفی معلمان که جرم شان دفاع از حقوق و مطالبات معلمان سراسرکشور است، با اتهامات جعلی رنگارنگ، به زندان محکوم شده یا با انفصال از خدمت و اخراج رو به رو شده اند.
دانشگاه ها زیر فشار مضاعفی قرار گرفته اند و صدها دانشجو در طول چند ماه اخیر دستگیر، اخراج و یا به محرومیت موقت از ادامه تحصیل محکوم شده اند. هم اکنون تعداد زیادی از دانشجویان در سراسر کشور به حبس محکوم گشته اند.جمهوری اسلامی مردم ایران را در کوچه وخیابان نیز آرام نگذاشته و با ریختن گله های پلیس و بسیج به خیایان ها، به ویژه زنان و جوانان را به بهانه های مختلف مورد تعرض و سرکوب قرار داده است. اعدام های پی در پی و از سرگیری مجازات وحشیانه سنگسار، جزء دیگری از سیاست مرعوب سازی حکومت است.
جمهوری اسلامی به خیال خود برای فریب توده های ناآگاه وتوجیه این اقدامات وحشیانه و جنایت کارانه، شوهای تلویزیونی به راه انداخته است، تا اعتراض و مخالفت توده های زحمتکش و ستمدیده مردم ایران را نسبت به نظم موجود، طرح براندازی امپریالیسم آمریکا قلمداد کند. اما اکنون دیگر حتا توده های ناآگاه مردم نیز به ماهیت رسوای این اقدامات رژیم پی برده و شوهای تلویزیونی را به باد تمسخر گرفته اند. توده های مردم ایران، البته در حال مبارزه برای سرنگونی جمهوری اسلامی اند. اما، تنها به قدرت و نیروی ابتکار خود متکی بوده وهستند. فقط یک رژیم رسوا، مثل جمهوری اسلامی می تواند مبارزه مردمی ستمدیده را برای رهائی از قید ستم و وحشی گری به طرح های آمریکا نسبت دهد. توده های زحمتکش ایران، به همان اندازه که با جمهوری اسلامی مخالف اند، با امپریالیسم آمریکا نیز مخالف اند. بنابراین ادعاهای رژیم جز نفرت روزافزون توده مردم، چیزی عایدش نخواهد کرد.هیچ عاملی نمی تواند، مانع از مبارزه توده مردم ایران و تشدید این مبارزه باشد.
جمهوری اسلامی در شرایطی اختناق وسرکوب را تشدید کرده است که اعتراض ومبارزه در سراسر ایران مدام وسعت می گیرد. سیاست های ارتجاعی رژیم وضعیت مادی ومعیشتی توده های کارگر و زحمتکش رابه چنان درجه ای از وخامت رسانده است که دیگر تحمل آن ممکن نیست. فقر، گرسنگی وبیکاری ابعاد وحشتناکی به خود گرفته است.
رژیمی که این فجایع را به بار آورده است، سرتا پا در بحران و بن بست قرار گرفته و به شدت احساس خطر می کند، از این روست که به وحشیانه ترین سرکوب ها روی آورده تا شاید از طریق تشدید اختناق و سرکوب موج نارضایتی را مهار کند.
مردم زحمتکش و ستمدیده ایران!
تمام وحشیگری های رژیم جمهوری اسلامی برخاسته از بحران فروپاشی آن است. رژیمی که پس از سه دهه، به تشدید سرکوب واختناق روی آورده است، شکست، ناتوانی وبن بست خود رانشان می دهد. مبارزه علیه این رژیم ستمگر را تشدید کنید! اجازه تجدید قوا را به وی ندهید! با تداوم و گسترش مقاومت واعتراض، تلاش های ارتجاعی رژیم را خنثا و با شکست رو به رو سازید. جمهوری اسلامی سرنوشتی جز گورستان تاریخ نخواهد داشت. پیروزی ما در این نبرد قطعی ست.
سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- بر قرار باد حکومت شورائی
زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت)
۳۱ تیر ۱۳۸۶

کار- نان – آزادی- حکومت شورائی
نشانی ما روی اینترنت:
www.fadaian-minority.orgآدرس الکترونیکی ما : info@fadaian-minority.org

Keine Kommentare: