Freitag, 13. Juli 2007


اجرای مجازات ضد انسانی سنگسار، سرآغاز دور دیگری از وحشی گری حکومت

اسلامی

مردم زحمتکش و ستمدیده ایران!



جمهوری اسلامی در پی تشدید اقدامات ارتجاعی و سرکوبگرانه خود، بار دیگر مجازات وحشیانه ِضد انسانی سنگسار را که ظاهرا مدتی به علت بازتاب رسوا کننده بین المللی آن، متوقف کرده بود، از سر گرفته است.
روز پنج شنبه گذشته، حکم سنگسار جعفر کیانی در تاکستان قزوین به اجرا گذاشته شد و با این مجازات فجیع ضد انسانی، توسط دستگاه قضائی جمهوری اسلامی، به قتل رسید .
همسر وی، مکرمه ابراهیمی نیز که به سنگسار محکوم شده است، مدت هاست که در زندان به سر می برد. این زن و شوهر که ۱۳ سال پیش، ازدواج کردند و فرزندی ١١ ساله دارند، در بیدادگاه های جمهوری اسلامی به اتهام رابطه نامشروع به سنگسار محکوم شدند.
سخنگوی قوه قضائی که امروز خبر این سنگسار را تائید می کرد، در عین حال خبر داد که به زودی ۲۰ نفر دیگر که وی آنها را اراذل نامید اعدام می شوند و دادستان برای ۱۵ نفر دیگر تقاضای اعدام نموده است.
همین امروز، رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت واحد نیز توسط مزدوران وزرات اطلاعات مورد ضرب و شتم قرار گرفت و مجددا دستگیر شد.
روز گذشته نیز تعدادی از دانشجویان توسط وزارت اطلاعات دستگیر و روانه زندان شدند. این اقدامات سرکوبگرانه که بیانگر تشدید وحشی گری های حکومت اسلامی ست، به وضوح نشان می دهند که جمهوری اسلامی باچنان بحرانی روبروست که ادامه حیات خود را جز با تشدید اختناق، سرکوب و کشتار امکان پذیر نمی داند. همه روزه، گروهی از مردم ایران را به بهانه های مختلف اعدام می کند. بر دامنه و ابعاد دستگیری و بگیر و ببند فعالین کارگری، معلمان، زنان و دانشجویان افزوده است. زندان ها را بار دیگر از مخالفین پر کرده است. سراسر جامعه را به جولانگاه نیروهای سرکوب نظامی- پلیسی و امنیتی خود تبدیل نموده است، تا مگر از طریق این اقدامات، مردم را مرعوب و خود را از مخمصه بحران و سرنگونی نجات دهد.
اما اکنون دیگر دهه ۶۰ نیست که بتواند با کشتار دهها هزار تن از مردم ایران، و به بندکشیدن دهها هزار تن دیگر، اوضاع را تحت کنترل در آورد. ماهیت رسوای رژیم جمهوری اسلامی بر عموم توده کارگر و زحمتکش روشن شده است. مخالفین امروز رژیم، میلیونها تن از کارگران و زحمتکشان، زنان، معلمان، دانشجویان وعموم جوانان اند که جانشان از ستم گری های این رژیم ارتجاعی به لب رسیده است. مبارزه علیه رژیم، دیگر محدود به این یا آن شهر نیست. مبارزه در سراسر ایران در جریان است.
مردم زحمتکش و ستمدیده ایران!
مبارزه خود راعلیه جمهوری اسلامی و برای سرنگونی آن تشدید کنید. اجازه ندهید که این رژیم ارتجاعی بازهم به جنایات بی انتهای خود ادامه دهد.
سازمان فدائیان (اقلیت) تمام اقدامات سرکوبگرانه، وحشیانه و ضد انسانی جمهوری اسلامی، سنگسار، اعدام، زندان، اختناق و انواع و اقسام تضییقات و فشارهای رژیم را علیه مردم ایران محکوم می کند وعموم توده های مردم را به تشدید مبارزه برای برافکندن آن فرامی خواند.
سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- بر قرار باد حکومت شورائی
زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت)
۱۹ تیر ۱۳۸۶
کار- نان – آزادی- حکومت شورائی


نشانی ما روی اینترنت:
www.fadaian-minority.orgآدرس الکترونیکی ما : info@fadaian-minority.org

Keine Kommentare: