Donnerstag, 11. Oktober 2007


استقبال دانشجویان از احمدی نژاد با شعار

مرگ بر دیکتاتور

امروز دوشنبه شانزدهم مهرماه، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران، در اعتراض به حضور احمدی‌نژاد در دانشگاه، دست به اعتراض زدند.
از صبح زود، نیروهای امنیتی با حضور در دانشگاه و ممانعت از ورود دانشجویان، تلاش کردند تا از تجمع اعتراضی دانشجویان جلوگیری کنند، اما با این وجود تعدادی از دانشجویان که حدود پانصد نفر گزارش شده است، با تجمع در برابر کتابخانه مرکزی دانشگاه – محل سخنرانی احمدی نژاد – شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند. در این تجمع به ویژه دانشجویان خواستار آزادی دانشجویان در بند شدند.
در جریان این تجمع درگیری‌هایی بین نیروهای حراست و بسیج با دانشجویان صورت گرفت. هم چنین به دنبال تلاش دانشجویان برای باز کردن درب دانشگاه، جهت ورود سایر دانشجویان به محوطه‌ی دانشگاه، نیروهای امنیتی به دانشجویان یورش برده و از گاز اشک‌آور علیه دانشجویان استفاده کردند.
سازمان فداییان (اقلیت) ضمن محکوم کردن یورش نیروهای امنیتی به دانشجویان، از خواست‌های دانشجویان در ارتباط با آزادی‌های سیاسی و نیز آزادی تمامی زندانیان سیاسی از جمله دانشجویان دربند حمایت می‌کند.
مبارزه برای آزادی‌های سیاسی، مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی، یکی از خواست‌های مشترک اقشار و طبقات گوناگون جامعه است.
سازمان فداییان (اقلیت) معتقد است مبارزه برای این خواست‌ها، اتحاد هر چه گسترده‌تر جنبش دانشجویی با جنبش کارگری، زنان و سایر جنبش‌های دمکراتیک را می‌طلبد.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- بر قرار باد حکومت شورائی
زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت)
۱۶ مهر ۱۳۸۶
کار- نان – آزادی- حکومت شورائی

نشانی ما روی اینترنت:
www.fadaian-minority.orgآدرس الکترونیکی ما : info@fadaian-minority.org




Keine Kommentare: