Sonntag, 7. Oktober 2007


از خواست ها و مبارزات کارگران نیشکر هفت تپه حمایت کنیم



از روز شنبه هفتم مهرماه و در پی عدم تحقق وعده های مقامات دولتی و مدیران کارخانه، کارگران نیشکر هفت تپه بار دیگر دست به اعتصاب زدند.
کارگران ضمن برپایی اعتصاب، با راهپیمایی، مسدود کردن جاده و تحصن در برابر ادارات دولتی خواستار رسیدگی به خواست های شان شده و اعلام کردند که دیگر به وعده های مقامات دولتی و مدیران کارخانه اعتمادی نخواهند کرد.
دولت جمهوری اسلامی ضمن گسیل افراد مسلح به منطقه که بنابر گفته ی کارگران، از مزدوران مسلح خارجی هستند، و تهدید کارگران به سرکوب، برخی از کارگران را به دلیل فعالیت در این رابطه تهدید به دستگیری کرده است.
از جمله ی خواست های کارگران پرداخت حقوق معوقه، پرداخت مزایای معوقه ی دو سال اخیر کارگران، جلوگیری از فروش زمین های کشاروزی که مدیران کارخانه همراه با محافل قدرت در بیرون از کارخانه دنبال تصاحب آن هستند، فراهم آوردن شرایط برای ادامه ی کار کارخانه و عدم فروش کارخانه خوراک دام که از جمله واحدهای سودده این مجموعه است، می باشند.
تا زمان صدور این اطلاعیه و با گذشت چند روز، اعتصاب، تحصن و تظاهرات کارگران هم چنان ادامه داشته و بر تعداد شرکت کننده گان در این اعتراضات افزوده می شود.
سازمان فداییان (اقلیت) ضمن حمایت از خواست های کارگران، اقدامات رژیم برای سرکوب کارگران و دستگیری آن ها را محکوم می کند.
سازمان فداییان (اقلیت) خواستار حمایت از این مبارزات و خواست ها به هر شکل و نحو ممکن است. باید در این شرایط سخت که رژیم با نیروهای مسلح اش قصد سرکوب کارگران را دارد از کارگران نیشکر هفت تپه حمایت کرد و آن ها را تنها نگذاشت.
سازمان فداییان (اقلیت) معتقد است که کارگران برای رسیدن به خواست های شان، راهی جز تداوم مبارزات شان نداشته و ایجاد تشکلات کارگری یک ابزار ضروری برای تداوم مبارزه است. کارگران تنها با اتحاد و مبارزه می‌توانند سرنوشت خود را تغییر دهند و در این مبارزه، چیزی جز زنجیرهای پای شان برای از دست دادن ندارند.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- بر قرار باد حکومت شورائی
زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت)
۹ مهر ١۳۸۶
کار- نان – آزادی- حکومت شورائی



Keine Kommentare: