Samstag, 29. September 2007


ننگ بر نیروی انتظامی، زنده باد کارگران کارخانه کاغذ سازی کارون



روز سه شنبه سوم مهرماه، کارگران کارخانه کاغذسازی شوشتر در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدهای معوقه و اخراج کارگران، در برابر استانداری خوزستان تجمع کردند.
مقامات استانداری در حالی که در ابتدا به خواست کارگران برای حضور و پاسخگویی استاندار بی تفاوت بودند، در پی تشدید اعتراض کارگران و حمایت مردم از آنها، که منجر به ازدحام جمعیت و بسته شدن خیابان های اطراف استانداری شده بود، نیروی انتظامی را برای سرکوب کارگران وارد عمل کردند.
نیروی انتظامی، نیروی نظم سرمایه، این نیروی سرکوب کارگران و زحمتکشان، بار دیگر جهت برقراری نظم سرمایه دارانه، با یورش وحشیانه به کارگران زحمتکش کارخانه کاغذسازی کارون، ضمن دستگیری تعدادی از آنها، تعدادی را مجروح کرد که براساس گزارشات منتشره بین ٢ تا ۵ نفر از آن ها در بیمارستان بستری شده اند.
این اولین بار نیست که نیروی انتظامی به تجمع کارگران حمله می کند و این اولین بار نبود که کارگران کاغذ سازی طعم کتک و چوب و چماق نیروی انتظامی را می چشند.
کارگران کارخانه کاغذسازی کارون، در تجمعات گذشته ی خود نیز چه در خوزستان و چه در برابر دفتر احمدی نژاد، تجربه ی برخوردهای وحشیانه ی نیروی انتظامی را داشته اند.
همان طور که سایر کارگران این تجربه را از برخوردهای نیروی انتظامی دارند.
در حالی که احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی در مصاحبه ی خود ادعا می کند ایران از نظر آزادی های سیاسی بی نظیر است، کارگران برای دریافت حقوق معوقه ی خود کتک می خورند و روانه ی بیمارستان و یا زندان می شوند.
این همان آزادی های سیاسی بی نظیر در ایران است.
سازمان فداییان (اقلیت) ضمن دفاع از خواست های کارگران کاغذسازی کارون، هر گونه تهاجم به کارگران را محکوم می کند.
سازمان فداییان (اقلیت) بر این باور است که نیروی انتظامی چیزی نیست جز یک نیروی مسلح در خدمت نظام سرمایه داری. نیرویی که با سرکوب کارگران، معلمان، دانشجویان و زنان ننگ ابدی را بر پیشانی خود دارد.نیروی انتظامی دشمن کارگران است.
سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- بر قرار باد حکومت شورائی
زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت)
۵ مهر ١۳۸۶

کار- نان – آزادی- حکومت شورائی
شانی ما روی اینترنت:
www.fadaian-minority.orgآدرس الکترونیکی ما : info@fadaian-minority.org



Keine Kommentare: