Freitag, 14. September 2007



بار دیگر اعدام، بار دیگر قطع دست، این است کیفر مردمان در حکومت اسلامی




براساس اعلام خبرگزاری های دولتی ایران، روز گذشته هفت نفر در ماهان کرمان و یک نفر در قم اعدام شدند .
اتهام اعدام شدگان در ماهان کرمان، شرارت و قاچاق مسلحانه مواد مخدر اعلام شده است. اتهام فردی که در قم اعدام شده، فساد اخلاقی و ایجاد مراکزی جهت کشاندن مردم به سوی خرافات و انجام تغییراتی در احکام دین عنوان گردیده است.
در مشهد نیز چهار نفر به اتهام سرقت و به حکم دادگاه اسلامی، دست های شان توسط جلادان رژیم قطع گردید.
اعدام مجازاتی غیر انسانی ست. مجازاتی که امروز در بسیاری از کشورهای جهان ممنوع می باشد. کشورهایی نیز که مجازات اعدام هم چنان در آن ها اجرا می گردد، تحت فشار افکار جهانی قرار داشته و مجبور به کاهش اعدام ها گردیده اند.
اما در ایران، اعدام یکی از شیوه های معمول مجازات است که در سال های اخیر و با روی کار آمدن دولت نظامی – امنیتی احمدی نژاد، به شکل بی سابقه ای گسترش یافته است.
دولت نظامی – امنیتی احمدی نژاد به این نیز بسنده نکرده و مجازات های قرون وسطایی از جمله سنگسار، قطع دست و غیره را نیز مجددا مرسوم کرده است.
جلادان این رژیم ضد انسانی که دو ماه پیش اقدام به سنگسار یک مرد در تاکستان کرده بودند، این بار نیز در مشهد، دست های چهار انسان را به دلیل سرقت قطع کردند.
سازمان فداییان (اقلیت) ضمن محکوم کردن این اقدامات وحشیانه رژیم جمهوری اسلامی، خواستار لغو فوری کلیه مجازات های غیر انسانی از قبیل اعدام، سنگسار و قطع دست می باشد.
سازمان فداییان (اقلیت) معتقد است که گسترش اعدام ها و استفاده از روش های مجازات قرون گذشته توسط رژیم، جزیی از سیاست های آن جهت ایجاد جو رعب و وحشت در جامعه است. بقای رژیم در سرکوب و کشتار است و این رژیم تا زمانی که در قدرت است به کشتار و سرکوب ادامه خواهد داد.

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- بر قرار باد حکومت شورائی
زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت)
۲۲ شهریور ۱۳۸۶

کار- نان – آزادی- حکومت شورائی

شانی ما روی اینترنت:
www.fadaian-minority.orgآدرس الکترونیکی ما : info@fadaian-minority.org

Keine Kommentare: