Montag, 16. März 2009


صدور احکام زندان برای اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه را محکوم می کنیم


به دنبال شکست توطئه عوامل مزدور رژیم، جهت ایجاد شورای اسلامی کارگران در شرکت نیشکر هفت تپه، بیدادگاه های نظام سرمایه داری حاکم بر ایران به همراه نیروهای اطلاعاتی رژیم وارد میدان تشدید سرکوب کارگران شده اند.
بیدادگاه های جمهوری اسلامی که در روز ٢٩ بهمن، با دادگاهی کردن اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران هفت تپه اعمال فشار بر کارگران را شدت بخشیده بود، سر انجام با صدور احکام زندان برای کارگران پیشرو هفت تپه، ماهیت ضد کارگری رژیم را به اوج رساندند.
صدور حکم ٤ ماه زندان قطعی، ٨ ماه تعلیقی و ٣ سال ممنوعیت از شرکت در هرگونه انتخابات نمایندگان کارگران، برای فریدون نیكوفرد، علی نجاتی، قربان علیپور، محمد حیدری مهر و جلیل احمدی، پنج عضو هیئت مدیره سندیکای نیشکر هفت تپه، ماهیت ضد کارگری جمهوری اسلامی را بیش از پیش در معرض افکار عمومی قرار داده است.
قابل ذکر است که احکام صادره، توسط اطلاعات شوش و از طریق تلفن به اعضای هیئت مدیره سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه اعلام شده تا جهت امضاء به دادگاه مراجعه کنند. کارگران محکوم نیز در اعتراض به احکام صادره از رفتن به دادگاه و امضاء حکم امتناع کرده و خواهان ابلاغ حکم به صورت کتبی شده اند.
علاوه بر احکام صادره علیه کارگران پیشرو سندیکای نیشکر هفت تپه، اعمال فشار بر کارگران زندانی و خانواده هایشان نیز شدت بیشتری یافته است.
نیروهای امنیتی رژیم، از روز سه شنبه ٢٠ اسفند، تلفن منزل علی نجاتی را قطع کرده اند تا از اطلاع رسانی خانواده اش نسبت به فشارهای وارده بر علی نجاتی در زندان، ممانعت به عمل آورند.
طبق اخبار دریافتی، علی نجاتی از روز دستگیری تا کنون، تحت فشارهای شدید روحی و جسمی از جمله بی خوابی های مداوم قرار دارد.
تهاجم وحشیانه رژیم ارتجاعی و سرمایه داری حاکم بر ایران به کارگران پیشرو، خصوصا صدور احکام زندان و ممنوعیت شرکت در هرگونه انتخابات نمایندگان کارگران برای اعضای هیئت مدیره سندیکای نیشکر هفت تپه، نشان دهنده خشم و وحشت این رژیم جنایتکار از اتحاد، همبستگی و شکل گیری تشکل های مستقل کارگری است.
سازمان فدائیان (اقلیت)، یورش وحشیانه نیروهای امنیتی رژیم به کارگران، فعالین جنبش کارگری، دستگیری و صدور احکام زندان برای اعضای هیئت مدیره سندیکای شرکت نیشکرهفت تپه را شدیدا محکوم می کند.
سازمان فدائیان (اقلیت)، همچنین بازداشت و شکنجه علی نجاتی ،رئیس هیاًت مدیره سندیکای کارگران نیشکرهفت تپه وهرگونه اعمال فشاروایجاد محدودیت برای اعضای خانواده کارگران را محکوم می کند و خواهان لغو احکام صادره از طرف بیدادگاه نظام سرمایه داری ایران، آزادی فوری و بدون قید و شرط اعضای دستگیر شده سندیکای شرکت نیشکر هفت تپه و پایان یافتن پی گرد و احضار و دستگیری دیگر کارگران است

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- برقرار باد حکومت شورائی
زنده باد آزادی- زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت)
۲۱ / ۱۲ /۱۳۸۷
کار- نان - آزادی- حکومت شورائی

نشانی ما روی اینترنت: www.fadaian-minority.org
آدرس الکترونیکی ما: info@fadaian-minority.org

Keine Kommentare: