Sonntag, 20. Januar 2008




بازجویان و شکنجه گران جمهوری اسلامی، دانشجوی زندانی را به قتل رساندند











مردم زحمتکش ایران، دانشجویان مبارز!
ابراهیم لطف اللهی، دانشجوی دانشگاه پیام نور شامگاه روز چهارشنبه ٢۶ دی، در زیر شکنجه های بازجویان جنایتکار جمهوری اسلامی به قتل رسید.
ابراهیم لطف اللهی، به دستور بازپرس شعبه سوم بازپرسی سنندج، در روز یکشنبه ١۶ دی ماه ١۳٨۶ بعد ازخروج از جلسه امتحان دستگیر گردید. ماموران اطلاعاتی رژیم، بعد از دستگیری و انتقال او به بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج، در یازده امین روز بازداشتش خبر کشته شدن وی را به اطلاع خانواده او رساندند.
مردم زحمتکش ایران، دانشجویان مبارز!
این نخستین بار نیست که بازجویان و ماموران امنیتی رژیم، دستشان به خون زندانیان سیاسی آغشته شده است. تا کنون جانفشانان زیادی بوده اند که در شکنجه گاه های رژیم، زندگی را بدرود گفته اند. تاریخ سی ساله حاکمیت جمهوری اسلامی، مشحون از شکنجه و داغ و درفش بوده است.
به قتل رسیدن ابراهیم لطف اللهی به دست بازجویان اطلاعاتی رژیم، هشدار مکرری ست بر عدم وجود امنیت جانی برای زندانیان سیاسی به ویژه دانشجویانی که هم اکنون در چنگال دژخیمان جمهوری اسلامی گرفتار هستند.
سازمان فدائیان (اقلیت)، ضمن محکومیت و انزجار شدید از اقدامات جنایتکارانه جمهوری اسلامی، خواستار تشدید مبارزه توده های زحمتکش و تمامی جنبشهای اجتماعی بویژه دانشجویان در جهت آزادی فوری و بدون قید و شرط زندانیان سیاسی، علی الخصوص دانشجویان دربند می باشد.
سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی- بر قرار باد حکومت شورائی
زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت)
٢۷ دی ١۳٨۶
کار – نان – آزادی – حکومت شورائی
www.fadaian-minority.org نشانی ما روی اینترنت:
info@fadaian-minority.org آدرس الکترونیکی ما :

Keine Kommentare: