Donnerstag, 3. Januar 2008


محمود صالحی در آستانه‌ی مرگ قرار دارد









مردم زحمتکش ایران، کارگران، دانشجویان، معلمان و زنان مبارز!
جمهوری اسلامی ایران طی چند هفته گذشته به طور روزافزونی اقدامات سرکوبگرانه اش را شدت بخشیده است. اخراج دستجمعی کارگران، یورش به دانشگاها و دستگیری بیش از ۳٠ دانشجوی چپ و سوسیالیست، محاکمه فعالین جنبش زنان، صدور احکام زندان برای بسیاری از معلمان، گوشه ای از اقذامات ضد مردمی رژیم در یک ماهه اخیر بوده است.
همزمان با تشدید شرایط سرکوب در جامعه، اعمال فشار بر زندانیان سیاسی نیز ابعاد وسیعتری به جود گرفته است. هم اکنون محمود صالحی سخنگوی کمیته هماهنگی برای ایجاد تشکل کارگری و تعدادی از دانشجویان دستگیر شده از جمله سعید حبیبی، مهدی گرایلو و پیمان پیران تحت فشارهای روحی و جسمی قرار دارند. وضیعت حاد جسمانی محمود صالحی که هم اکنون در زندان مرکزی سنندج بسر می برد بسیار نگران کننده است.
نجیبه صالح زاده همسر محمود صالحی، در تاریخ ۱۸ دسامبر گفت که "در حال حاضر وضیعت جسمی محمود صالحی به شدت وخیم است. یکی از کلیه های او از کار افتاده و بدلیل محرومیت از مداوای موثر، کلیه دیگرش نیز دارد از کار می افتد. فشار خون او متغیر و چربی قندش بالا رفته است. او روزانه بیش ازدو بار بی هوش می شود. عدم مداوای کلیه بر قلب وی نیز تاثیر گذاشته است. پاهای او ورم کرده و تزریق بیش از حد آمپول آرام‌بخش سلامتی او را بیشتر به مخاطره می اندازد......."
در چنین شرایطی که محمود صالحی با مرگ دست و پنحه نرم می کند، آزادی فوری او از زندان ودستیابی او به پزشک متخصص نخستین اقدام برای نجات جان او از مرگ حتمی است، اما مسئولان زندان نه تنها از مداوای جدی او خودداری، بلکه او را به مرگ نیز تهدید کرده اند.
مردم زحمتکش ایران، کارگران مبارز، فعالین جنبشهای اجتماعی!
جمهوری اسلامی در شرایطی به سیاست تشدید سرکوب روی آورده است که از یک طرف تضادهای درونی و بحرانهای سیاسی اش شتاب روز افزونی به خود گرفته است و از طرف دیگر به رغم اعمال سیاست سرکوبگرانه، دامنه اعتراضات کارگران، دانشجویان و دیگر جنبش های اجتماعی همچنان رو به گسترش است. این مساله نشان می دهد که رژیم دیگر قادر نیست با سرکوب، زندان و شکنجه، خفقان و سکون را بر جامعه تحمیل نماید.
سازمان فدائیان (اقلیت) ضمن محکوم کردن سیاستهای سرکوبگرانه رژیم، خواهان آزادی فوری و بدون قید و شرط محمود صالحی، دانشجویان دستگیر شده و دیگر زندانیان سیاسی میباشد.
سازمان فدائیان (اقلیت) همچنین کارگران، دانشجویان ودیگر جنبشهای اجتماعی را به تشدید و گسترش مبارزه علیه رژیم ارتجاعی و ضد مردمی جمهوری اسلامی فرا می خواند.
سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی – برقرار باد حکومت شورائی
زنده باد آزادی – زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقليت)
۳٠ آذر ۱۳۸۶
کار – نان – آزادی – حکومت شورائی

www.fadaian-minority.org نشانی ما روی اینترنت:
info@fadaian-minority.org آدرس الکترونیکی ما

Keine Kommentare: