Montag, 23. Februar 2009


صدور احکام شلاق و زندان

علیه فعالین کارگری را محکوم می کنیم


در روزهای اخیر فشار برکارگران پیشرو و فعالین کارگری بیش از حد شدت یافته است. اجرای احکام شلاق، برای شیوا خیرآبادی و سوسن رازانی در دادگستری سنندج، محکوم شدن غالب حسینی، به ٦ ماه حبس تعزیری و ٧٠ ضربه شلاق، عبدالله خانی، به ٩١ روز حبس تعزیری و ٥٠ ضربه شلاق آنهم به جرم شرکت در مراسم روز جهانی کارگر، و نیز دادگاهی شدن علی نجاتی، فریدون نیکوفرد، محمد حیدری مهر، قربان علیپور و جلیل احمدی، پنج تن از رهبران سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، نمونه های تازه ای از توحش رژیم و تشدید سرکوب علیه فعالین کارگری است.
رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی، با دستگیری فعالین کارگری، دادگاهی کردن آنها و صدور احکام زندان و اجرای حکم ضد انسانی شلاق در ملاء عام، بیش از پیش ماهیت ارتجاعی، قرون وسطائی و ضد کارگری خود را به نمایش گذاشته است.
شرایط اسفبار زندگی کارگران ایران، مطالبات تلنبار شده آنها، سطح پائین دستمزدها، تعویق چند ماهه پرداخت دستمزد کارگران، و مهمتر از همه، عدم برخورداری آنان از حق ایجاد تشکل های مستقل کارگری، زمینه های گسترش رودرروئی کارگران با رژیم حاکم بر ایران را، افزایش داده است.
جمهوری اسلامی که هم اکنون با بحران عمیق اقتصادی دست به گریبان است، در وحشت از اوج گیری مبارزات کارگران، به سرکوب گسترده‌تر و تشدید اقدامات ضد انسانی علیه کارگران و فعالین کارگری، روی آورده است تا این اعتراضات را مهار کند. اما تجربه نشان داده است که این اقدامات دیگر کارساز نیست. کارگران بیش از هر زمان دیگر پی‌برده اند که راهی جز تشکل، و گسترش اعتراضات در مقابله با رژیم، ندارند.
سازمان فدائیان (اقلیت)، دستگیری و صدور احکام حبس،شلاق و دیگر اقدامات ضد انسانی جمهوری اسلامی علیه کارگران آگاه و فعالان کارگری ایران را قاطعانه محکوم می‌کند . تشکل و گسترش دامنه اعتراضات و مبارزات، موثرترین راه مقابله کارگران، با رژیم ارتجاعی پاسدار نظام سرمایه‌داری حاکم بر ایران است

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی-بر قرار باد حکومت شورائی
زنده باد آزادی- زنده باد سوسیالیسم
سازمان فدائیان (اقلیت)
٣/ ١٢/ ٧٨
کار- نان - آزادی- حکومت شورائی

نشانی ما روی اینترنت: www.fadaian-minority.org
آدرس الکترونیکی ما: info@fadaian-minority.org

Keine Kommentare: