Sonntag, 21. Juni 2009


ویژه نامه خبری شماره ۹ سازمان فدائیان (اقلیت) ۳۱ خرداد ۱۳۸۸

حمله مردم به مسجد لولاگر در خیابان آذربایجان
در تظاهرات دیروز، مردم به مسجد لولاگر واقع در خیابان آذربایجان حمله کردند و آن را به آتش کشیدند. از تعداد کشته شدگان و زخمیان این حادثه اطلاعی در دست نیست، اما شدت کشتار به حدی بوده است که تلویزیون دولتی ایران تعداد کشته شدگان را ۱۳ نفر اعلام کرده است.

قرارهای تظاهرات امروز
بر مبناي اخبار رسيده امروز تظاهرات تهران در مناطق سعادت‌آباد، نارمك، ميدان انقلاب و مقابل دفتر سازمان ملل برپا خواهد شد.

گزارش‌هایی از تعداد جان باختگان در نقاط مختلف تهران
در خیابان بهبودی: به گزارش یک شاهد عینی که در سایت آژانس ایران خبر درج شده است، تا ساعت هشت نیروهای انتظامی و بسیج برای ممانعت از مردمی که در خانه‌های خود را به روی تظاهرکنندگان باز می‌گذاشتند، شیشه‌های خانه‌های مردم را شکسته و اتومبیل‌های پارک شده در خیابان را داغان می‌کردند. پس از ساعت هشت اعلام کردند که تاکنون گلوله‌ها مشقی بود و از الان به بعد واقعی خواهند شد. وی می‌گوید که آن‌ها به قصد کشتن مردم شلیک می‌کردند و به چشم خود دیدم که ۸ نفر کشته شدند و بلافاصله بسیج آن‌ها را با وانت از محل برد.
- نواب: به شهادت یک شاهد عینی در نواب چندين نفر کشته شده‌اند. مأموران جسدها ر ردیف کرده و با ماشین از روی آن‌ها رد شدند.
- میدان آزادی: سه کشته
- سرگل: سه کشته
- توپخانه: یک مزدور با سلاح از مسجد بیرون آمده و مردم را به رگبار بسته که هفت نفر جان باختند. مردم نیز در پاسخ این جنایت، به مسجد حمله کرده و آن جا را به آتش کشیدند.

اعزام نیروهای سرکوبگر بسیج از استان لرستان به تهران
برای سرکوب هر چه بیش‌تر مردم در تهران، نیروهای بسیج از استان لرستان به تهران اعزام شده‌اند.

اخباری از شهرها
اصفهان: ديروز، در شهر اصفهان همچون روزهاي گذشته مردم در منطقه سي و سه پل تجمع كرده و دست به تظاهرات زدند. نيروهاي گاردويژه به صفوف تظاهركنندگان حمله‌ور شدند. در اثر اين حملات تعداد زيادي از مبارزين مجروح شدند.
رشت: روز گذشته در رشت، دستگيرشدگان را با دست و پاي بسته در كلانتري ١١ واقع در خيابان نامجو مورد ضرب و شتم قرار دادند.
شيراز: روز گذشته در ادامه تظاهرات روزهاي گذشته از ساعت ۶ بعد از ظهر بيش از ١٥٠٠ نفر در خيابانهاي نمازي، ارم، ميدان دانشجو و ميدان مطهري به ميدان مبارزه آمدند. در ادامه تظاهرات نيروهاي تا به دندان مسلح رژيم جمهوري اسلامي به آنها حمله ور شدند. طبق اخبار رسيده تعدادي از مردم مجروح و بيش از ٥٠ نفر دستگير شده‌ و به مكان نامعلومي منتقل شده‌اند.
كرمانشاه: در اخباري كه از كرمانشاه رسيده است، طي تظاهرات ۲۴ و ۲۵ خردادماه در اين شهر يك دختر و دو پسر جوان، جان باخته‌‌اند.
كرمان: در اعتراض به موج سركوب‌هاي اخير جمعي از مردم كرمان از ساعت ۴ تا ۶ بعدازظهر در ميدان كوثر تجمع كردند.

اخبار دانشجویی
دانشكده فني تهران – جنوب: دانشجويان دانشكده فني از ساعت اوليه صبح روز گذشته، با تحصن در مقابل ساختمان اداري اين دانشكده، با دادن شعار ياد جان‌باختگان را گرامي داشتند. در همين تحصن كه نزديك به شش ساعت طول كشيد، دانشجويان خواستار تغيير برنامه امتحانات و لغو آن‌ها در اين روزها بودند. كه در پايان تحصن مسئولين دانشگاه با خواسته دانشجويان موافقت كردند.
دانشگاه بندرعباس: روز گذشته نزديك به ٣٠٠ دانشجو در يك تجمع اعتراضي با شعار "مرگ بر احمدي‌نژاد" در دانشگاه بندرعباس شرکت کردند. در ادامه اين حركت نيروهاي سركوب گارد ويژه به آن‌ها حمله‌ور شده، چندين دانشجو را مضروب كرده و نزديك به ۴۰ دانشجو را دستگير كردند.
دانشگاه آزاد كرج: روز گذشته دانشجويان دانشگاه آزاد گوهردشت كرج براي يادمان جانباختگان و درخواست به تعويق افتادن امتحانات دست به يك تحصن زدند.
دانشگاه صنعتي بابل: سياوش سليمي‌نژاد از دانشجويان اين دانشگاه روز گذشته ربوده و به نقطه نامعلومي برده شده است. هم اكنون ۴ دانشجوي اين دانشگاه به دلایل نامعلومي دستگير و يا ربوده شده‌اند.

نام و شماره تلفن تعدادی از فرماندهان ستاد ویژه سرکوب
آژانس ایران خبر نامه‌ای دریافت کرده است که در آن نام و شماره تلفن تعدادی از فرماندهان ستاد ویژه سرکوب درج شده است. ما برای آگاهی شما، عین این خبر را درج می‌کنیم.
نامه دریافتی
ليست نام و شماره تلفن تعدادي از فرماندهان ستاد ويژه سرکوب بدين شرح مي باشد:
افشين کامل افسر اطلاعات ناجا تهران (منطقه تهران بزرگ) 09366431318
حاج علي رضايي مسئول اطلاعات ناحيه سيدالشهدا تهران 09123847659
علي افسري کارمند اداره اطلاعات تهران 09123862832
مجيد افشردي فرمانده اطلاعات و امنيت سپاه منطقه جماران 0912 1361881
امير قرباني از مديران بخش تامين و تسليح اداره کل حراست وزارت کشور 09355339003
امير معقولي فرمانده اطلاعات حوزه مقاومت بسيج 289 منطقه اويس قرني 09122052165
اميرحسين آريچ جانشين تيم حفاظت فرماندهي کل سپاه 09123490234
مهدي اميري فرمانده تيم حفاظت احمدي‌نژاد 09124357217
حسين بيگلر معاون ضد اغتشاش معاونت اطلاعات سپاه منطقه تهران 09124289309
الياس ديزجي سر کانال جمع‌آوري اخبار و اطلاعات سپاه ناحيه شرق تهران 09122401549
ابراهيم مهدوي عضو معاونت عمليات دفاعي نيروي مقاومت بسيج 09123179536
مهدي ابراهيمي عضو تيم حفاظت احمدي‌نژاد 09121050134
فردين تقي‌زاده رابط وزارت اطلاعات با وزارت کشور 09192247339
محمد فتحي فرمانده اطلاعات ناحيه مقاومت ويژه قدس 09122467150 ---02166029493

پذیرش مجروحین در سفارت‌خانه‌ها
کاربران تویتر از دیروز اعلام می‌کنند که سفارت‌خانه‌های انگلیس و آلمان نیز به مجروحین پناه می‌دهند و نام آن‌ها را اعلام می‌کنند تا خانواده‌ها از محل آن‌ها اطلاع یابند. آن‌ها نقشه‌ای از گوگل را در اختیار کاربران دیگر می‌گذارند که در آن محل سفارت‌خانه‌ها علامت‌گذاری شده است.
البته تاکنون این کشورها این خبر مبنی بر پذیرش مجروحین را اعلام یا تأیید نکرده‌اند.
دیروز نیز خبری در سایت آژانس خبر درج شده بود که از قول خبرنگار خود گزارش می‌داد: سفارت استرالیا در خیابان خالد اسلامبولی پذیرای مجروحین است.
در وبلاگ گاردین نیز ای – میلی از دیروز مبنی بر انتقال مجروحین به سفارت‌خانه‌ها وجود دارد.


تجمع خانواده‌های دستگیرشدگان در مقابل دادستانی تهران
در پی تجمع دیروز خانواده‌ها، امروز نيز از ساعت هشت و نيم صبح صدها تن از خانواده‌هاي دستگير شده در روزهاي اخير، در مقابل دادستاني در خيابان معلم، تجمع كردند.

دستگيري دو روزنامه‌نگار ديگر
ژيلا بني يعقوب و بهمن احمدي در حمله نيروهاي امنيتي به خانه آن‌ها شب گذشته بازداشت شدند.

ادامه جمع‌آوري ماهواره‌ها
در ادامه جمع‌آوري آنتن‌هاي ماهواره، روز گذشته از ساعت سه و نيم بعد از ظهر، مامورين امنيتي- انتظامي رژيم در خيابان‌هاي نياوران و فرمانيه شهر تهران به خانه‌هاي مردم يورش برده و ماهواره‌ها را جمع‌آوري كرده‌اند.
نيروی انتظامي به ساكنين برج مسكوني زعفرانیه نيز از طريق يك نامه هشدار داده است كه ساكنين بايد ماهواره‌هاي خود را جمع‌آوري نمايند. در غير اين صورت بايد منتظر عواقب بد بعدي باشند!

۵ تن از اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی دستگیر شدند
به گزارش شبکه ایران، پنج تن از اعضای خانواده حجت الاسلام والمسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی که در بین آنها فائزه هاشمی نیز به چشم می‌خورد، شب گذشته توسط ماموران امنیتی شناسایی و با حکم مرجع قضایی دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار شبکه ایران فائزه هاشمی، دختر وی، همسر حسین مرعشی، دختر مرعشی و خواهر زن وی از جمله دستگیرشدگان هستند.

نه سازش، نه تسلیم – نبرد تا پیروزی
مرگ بر جمهوری اسلامی
کار، نان، آزادی، حکومت شورایی

Keine Kommentare: