Mittwoch, 8. Juli 2009


ویژه نامه خبری شماره ۳۶ سازمان فدائیان (اقلیت) ۱۶ تیر ۱۳۸۸

آدرس اینترنتی سایت خبرنامه: http://72.41.178.79/
هشدار: مزدوران سپاه پاسداران در صدد شناسایی و دستگیری شما هستند
سایت اینترنتی گرداب (وابسته به مرکز بررسی جرایم سازمان یافته)، تاکنون دو مجموعه شامل ۷۴ عکس از مردم را چاپ کرده و خواهان شناسایی آنان شده است. به نظر می‌آید این عکس‌ها از مردم در اعتراضات خیابانی گرفته شده است، هر چند بسیاری از عکس‌ها از افرادیست که در حال اعتراض نیستند.
مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سپاه، آن طور که در معرفی آن در سایت گرداب آمده، یکی از مراکز وابسته به فرماندهی پدافند سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
آدرس سایت از این قرار است:
http://www.gerdab.ir/home.php

برندگان جایزه نوبل خواهان آزادی زندانیان سیاسی در ایران
ده تن از برندگان جایزه نوبل، از جمله کیم دای – جونگ، رئیس جمهور سابق کره جنوبی و دزموند توتو، بیشاپ آفریقای جنوبی در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل متحد در روز دوشنبه، خواستار آن شدند که سازمان ملل به ایران جهت آزادی زندانیان سیاسی تظاهرات اخیر، فشار بیاورد.
آنان از دبیر کل سازمان ملل خواسته‌اند جهت ارزیابی شرایط و بررسی موارد نقض حقوق بشر هیئت ویژه‌ای را رهسپار ایران کند.

ارتباط تلفني با كارت تلفن به خارج مسدود شد
به گزارش خبرگزاري مهر، ارتباط از طريق كارت‌های تلفن بين المللي براي تماس با خارج از كشور ميسر نيست و شركت‌های ارائه دهنده كارت‌های بين المللي اين مشكل را ناشي از عملكرد شركت مخابرات مي‌دانند. همچنين مدير كل روابط عمومي مخابرات با اظهار بي‌اطلاعي از قطع مجدد پيامك، اختلالات ايجاد شده در كارت‌های تلفن بين‌المللي را مربوط به شركت زير ساخت دانست و ادامه داد، به نظر مي‌رسد اين اختلالات مربوط به مجوز نداشتن شركت‌های ارائه دهنده باشد.
لازم به توضيح مي‌باشد، هنگامی ‌كه از طريق كارت بين‌المللي تماس برقرار شود، شماره تلفن گيرنده، مشخص نمي‌باشد و رديابی تماس گيرنده برای دستگاه امنیتی جمهوري اسلامي مشكل‌تر مي‌شود.

ادامه تعطيلي استان تهران
رئيس پليس راهنمائي و رانندگي تهران، پيشنهاد كرد كه با توجه به وجود مشكلات آلودگي هوا ناشي از گرد و غبار، فردا نيز تعطيل باشد. وي ادامه داد، ميزان آلودگي هوا بالاست و براي سلامتي شهروندان خطرناك است! این فرد، اما، نگفت كه اظهار نظر در اين مورد چه ربطی به راهنمائي و رانندگي دارد. رژيم سركوبگر جمهوري اسلامي به شيوه‌هاي گوناگون سعي دارد، با تعطيلات چند روزه و وصل آن به تعطيلات آخر هفته مردم را ترغيب كند كه براي هواي آزاد تهران را تخليه كرده و نتوانند در تظاهرات گرامي‌داشت ١٨ تير شركت كنند.

حذف صدا و سیما از نشست اتحادیه رادیو و تلویزیون اروپا
اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اروپا نام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را از فهرست شرکت کنندگان در مجمع عمومی سالانه در کپنهاگ دانمارک، حذف کرد. این اتحادیه علت پس گرفتن دعوتش را سیاست ایران در قبال خبرنگاران خارجی در اعتراضات اخیر پس از انتخابات اعلام کرد.

دولت اوباما: به اسرائیل چراغ سبز برای حمله به ایران داده نشده است
سخنگوی وزیر کشور ایالات متحده، ایان کلی، در مصاحبه‌ای گفت که دولت آمریکا به اسرائیل چراغ سبز برای حمله به ایران نداده است.
او گفت، سخنان بایدن فقط تأیید حق حاکمیت و تصمیم‌گیری دولت اسرائیل است. وی ضمن ابراز تعهد آمریکا نسبت به امنیت اسرائیل و نگرانی عمیق نسبت به برنامه هسته‌ای ایران، تأکید کرد که ما هم‌چنان سیاست دیپلماتیک خود را برای مذاکره با ایران دنبال می‌کنیم.
البته برخی از تحلیل‌گران معتقدند سرکوب مردم توسط جمهوری اسلامی، پیگیری سیاست دیپلماتیک سابق را برای دولت اوباما دشوارتر کرده است.
اوباما قبلاً گفته بود، اگر ایران از مذاکره درباره برنامه هسته‌ای خود طفره برود، در عین پیگیری سیاست مذاکره با جمهوری اسلامی، امکان دارد اقدامات دیگری نظیر اعمال تحریم‌های سخت‌تر علیه ایران اتخاذ شود.

دستگیری یک زن فرانسوی به جرم جاسوسی
روز سه‌شنبه سارکوزی، رئیس جمهور فرانسه خواستار آزادی یک معلم فرانسوی شد که روز اول ژوئیه به هنگام ترک ایران در فرودگاه دستگیر شده است. این زن ۲۳ ساله که کلوتیلده رایس نام دارد، ۵ ماه در ایران به سر می‌برد و در دانشگاه اصفهان مشغول تدریس زبان فرانسه بود. گویا این زن از تظاهرات در ایران عکس‌هایی برداشته است و برای دوستانش با ای – میل ارسال کرده است، و به همین دلیل به "جاسوسی" متهم شده است.
سارکوزی این اتهام را مضحک خواند و گفت انتظار دارد این زن "به زودی" آزاد شود، اما جزئیات بیش‌تری را فاش نکرد.
وزارت امور خارجه فرانسه نیز روز دوشنبه سفیر ایران در فرانسه را فراخواند و خواهان آزادی وی شد. همچنین فرانسه از کشورهای اروپایی خواسته است همبستگی خود را با درخواست فرانسه اعلام کنند.

مزارع یکی از روستاهای کامیاران به آتش کشیده شد
به گزارش خبرگزاری آژانس ایران خبر، مزارع روستای ماویان از توابع کامیارن روز دوشنبه ۱۵ تیر ماه توسط افراد ناشناسی به آتش کشیده شد و خسارات زیادی به باغ‌ها و مزارع این روستا و ساکنان آن وارد شده است.
این روستا همیشه جزو روستاهای معترض بوده و تاکنون چندين نفر از ساکنين این روستا زندانی گشته‌اند. به همین دلیل اهالی این روستا به مزدوران حكومتي مشکوک هستند که اين آتش‌سوزی را عمدا به وجود آورده‌اند.

دانشجويان در بند
فرهاد رهبر در صحبت با خبرگزاری مهر تائيد كرد كه هنوز تمام دانشجوياني كه در حمله مزدوران امنيتي به كوي دانشگاه تهران دستگير شده‌اند، آزاد نشده‌اند. وی گفت اگر چه تعداد دقيق دانشجويان بازداشتي را نمي داند، ولي مطمئن است كه حداقل دو نفر ديگر هنوز در بازداشت مي‌باشند. در ادامه همچنين گفت كه هنوز تعدادی از دانشجويان دانشگاه تهران نيز در بازداشت نيروهای امنيتي مي‌باشند.

استعفاي شهردار بندر عباس
امروز اعلام شد كه شهردار بندرعباس از سمت خود استعفا داده است. همچنين مشخص شد كه نامبرده قبلا در ١٤ تيرماه نيز استعفا داده بود كه اين موضوع توسط شورای شهر مخفي مانده بود. ولي امروز مجبور شدند كه اين مساله را اعلام كنند. دلائل استعفاي شهردار مسائل شخصي بيان شده است!

دستگيري در بيمارستان
گفته مي‌شود روز ٢٣ خردادماه، در تظاهراتي كه در شهر اروميه برپا شده بود، "سيامك حيدرزاده" از ناحيه پاي راست مورد اصابت گلوله قرار مي‌گيرد. هنگامي ‌كه وی به بيمارستان"امام" برده مي‌شود، پس از پانسمان محل زخم، توسط مزدوران وزارت اطلاعات دستگير و به مكان نامعلومي منتقل مي‌شود. از آن زمان تاکنون خانواده وی نتوانسته‌اند اطلاعي از وضعيت سلامتي و محل نگهداری وی بدست بياورند.

ادامه بازداشت ۵ نفر در سنندج
پنج شهروند اهل روستاي "نگل" از توابع مريوان به نام‌هاي "هوشيار احمدي، سيروان احمدي، جهانبخش احمدي، سيروان محمدي و بهمن سعيدي" كه حدودا سه ماه پيش دستگير شده‌اند، كماكان در زندان سنندج بلاتكليف هستند. مزدوران جمهوري اسلامي اتهام اين افراد را همكاري و تبليغات براي نيروهاي اپوزيسيون مطرح كرده‌اند.


زندانی سیاسی آزاد باید گردد
مرگ بر جمهوری اسلامی
کار، نان، آزادی، حکومت شورایی












رهنمود به هواداران: فعالیت تبلیغی خود را شدت بخشید

رفقا! در شرایط بحرانی کنونی باید با تمامی نیرو فعالیت‌های تبلیغی را سازمان داد.
باید به هر طریق ممکن با تمامی نیرو مواضع سازمان را به میان توده‌ها ببریم ، باید شعارهایمان را به مردم توضیح دهیم و آنان‌را حول این شعارها بسیج کنیم. باید توده‌ها را که اینک پیش از پیش به مبارزه روی می‌آورند با آلترناتیوی انقلابی آشنا سازیم. باید به توده‌ها بگوییم فدائیان (اقلیت) چه می گویند و این عمل میسر نیست مگر با تشدید فعالیت‌های تبلیغی.
یکی از این راه‌ها شعارنویسی است. شعارنویسی را سازمان دهید و در این عمل پیگیر باشید. وسائل لازم را که به ارزان‌ترین قیمت قابل تهیه است تدارک ببینید.
- مکان و زمان مناسبی را انتخاب کنید. زمان و مکان باید با رعایت کامل موارد امنیتی انتخاب شوند.
- برحسب مکان و زمان، شعاری مناسب انتخاب کنید. مضمون شعار باید با محل نوشته شدن آن مطابقت داشته باشد. مثلا نوشتن شعارهایی در مورد بیکاری و ... در مناطق مرفه شهر کاری بیهوده است.
- ابتکار عمل، انتخاب جای مناسب و رنگ و... شعار، در جلب مردم بسیار مهم است.
- حتا مي‌توان در صورت امکان بر روی اسكناس‌های پول نيز شعارهایی چون، مرگ بر ديكتاتور، مرگ بر جمهوری اسلامي، و... نوشت.



















آلمان


به صدای رادیو دمکراسی شورایی گوش کنید

برنامه‌های رادیو در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه هر هفته پخش خواهد شد.
پخش این برنامه‌ها هر روز از ساعت ۳۰ / ۲۰ شب به وقت ایران خواهد بود. تکرار این برنامه در ساعت ۲۳ همان شب و نیز ۷ صبح و ۱۲ روز بعد خواهد بود.
در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تکرار برنامه‌های روزهای قبل پخش خواهد شد.
برای دریافت برنامه‌های رادیو دمکراسی شورایی از مشخصات زیر استفاده کنید:


آدرس اینترنتی رادیو دمکراسی شورایی:
www.radioshora.org

Radioshora
Hotbird 6
۱٣ درجه شرقی
۱۱۲٠٠ مگا هرتز
عمودی
۶ / ۵
۲۷۵٠٠
نام
ماهواره
زاویه آنتن
فرکانس پخش
پولاریزاسیون
FEC
Symbol rate









Keine Kommentare: