Donnerstag, 2. Juli 2009


ویژه نامه خبری شماره ۲۹ سازمان فدائیان (اقلیت) ۱۰ تیر ۱۳۸۸
هشدار امنیتی درباره استفاده از ای - میل
یک هشدار امنیتی به دست ما رسیده که عین آن را برای اطلاع شما درج می‌کنیم:
با سلام خدمت دوستان. در چند روز اخیر اتفاقاتی افتاده که لازم می‌دانم نکاتی را برای حفاظت هر چه بیش‌تر عنوان کنم. با توجه به تحرکاتی که در خصوص بررسی و ذخیره‌سازی نامه‌ها و پیام‌های متنی صورت گرفته است، بهتر است به این نکات توجه نموده و به سایر دوستان نیز تذکر بدهید.
۱ – به هیچ وجه از نرم‌افزار "یاهو مسنجر" استفاده نکنید. این نرم‌افزار متن مکالمات را به صورت کاملاً باز انتقال می‌دهد و خواندن و ذخیره‌سازی آن‌ها برای هر کسی در ITC، ICP، ISP است ساده است. به جای آن از مدل‌های وبی نظیر www.meebo.com استفاده کنید. حتا "وب مسنجر" هم ایمن نبوده و می‌توان به راحتی متن مکالمات را استخراج نمود. باور نمی‌کنید نرم‌افزار wireshark را نصب کنید و پیغام‌های تبادلی بر روی شبکه را ببینید.
۲ – در حال حاضر مطمئن‌ترین راه ارسال و دریافت نامه‌های الکترونیکی استفاده از سرویس‌دهنده‌های SSL است. خوشبختانه gmail این امکان را می‌دهد که تمام مراودات شما بر بستر SSL یا به عبارت دیگر HHTPS صورت پذیرد. پس اگر به ایمنی نامه‌های خود علاقمندید هر چه سریع‌تر پست الکترونیکی خود را به gmail تغییر دهید و در بخش تنظیمات آن گزینه Always use HTTPS را انتخاب کنید. به این ترتیب احتمال خوانده شدن نامه‌های شما و دسترسی به افراد غیر به صفر می‌رسد. تنها در یک حالت امکان دخالت دیگران وجود دارد که بسیار پیچیده بوده و در صورت وقوع به اطلاعتان خواهم رساند. هر سرویسی که از HHTP استفاده کند، حتما قابل بازخوانی خواهد بود. ضمنا در صورت استفاده از gmail می‌توانید از سرویس پیام‌رسان ایمن تحت وب آن هم به جای yahoo استفاده کنید. اگر کسانی سرویس‌دهنده‌های نامه‌ای را می‌شناسند که از ارتباط HHTPS استفاده کنند معرفی کنند، ممکن است پس از مدتی کلاً gmail فیلتر شود.
۳ – برای مشاهده صفحات فیلتر شده حتی‌الامکان از فیلترشکن‌های HHTPS استفاده کنید.
۴ – در هنگام forward نامه‌ها حتماً آدرس فرستندگان قبلی نامه را پاک کنید.
۵ – هرگز آدرس افرادی را که به آن‌ها نامه‌های جمعی می‌فرستید در قسمت to قرار ندهید. بلکه آدرس‌ها را در بخش bbc وارد کنید.
دقت کنید که اگر به تذکر ۲ توجه نکرده و هنوز از yahoo استفاده می‌کنید، می‌بایست یک آدرس بی‌مصرف مثل a@a.com را در بخش to قرار دهید. در این صورت تنها کسی که آدرس دوستان شما را خواهد خواند همان کسی است که در ISP یا مخابرات نامه‌های شما را می‌خواند. اما اگر به تذکر ۲ عمل کنید، هیچ کس نخواهد توانست این آدرس‌ها را بخواند.
۶ – حتماً هر چند وقت یک بار از آخرین تغییرات لیست آدرس‌ها نسخه پشتیبان بگیرید تا اگر احیاناً فیلتر شد آدرس دوستان را از دست ندهید.

اخبار شهرها
تبریز: دیروز سه‌شنبه ۹ تیر، در تبریز در ساعت ۸ شب نیروهای سرکوب جمهوری اسلامی برای مانع از تجمع‌های اعتراضی با بلندگو اخطار می‌دادند که کسی حق تجمع ندارد. ماموران نیروهای سرکوب در چها‌راه آب‌رسان و چهار‌راه منصور همه‌جا به چشم می‌خوردند.
تهران: روز گذشته در شهر تهران محدوده خيابان‌های وليعصر، ونك و انقلاب، و ديگر نقاطي كه احتمال تظاهرات و درگيري بود، به دستور مامورين امنيتي، پمپ بنزين‌ها بسته شده بودند.
صبح امروز، فرمانده ناجا در يك نشست خبري اعلام داشت، در تظاهرات روزهاي گذشته نزديك به ١٠٣٢ نفر دستگير شده‌اند. وی همچنين رقم افراد جان‌باخته را ٢٠ نفر اعلام داشت. وي در ادامه به خسارات وارده ناجا اشاره كرد و گفت كه نزديك به ٥٠٠ نفر از افراد ناجا در اين درگيري‌ها زخمي شده‌اند، اما سخني از تعداد مجروحين مردم شركت كننده در تظاهرات به زبان نياورد.
آزادي ٢٨٠ نفر در اصفهان: دادستان اصفهان طي سخناني گفت كه حدود ٢٨٠ نفر از دستگير شدگان روزهاي اخير، با اخذ تامين مناسب آزاد شدند. وي همچنين تائيد كرد كه تعداد ديگري هنوز در زندان بسر مي‌برند، ولي در رابطه با زمان آزادی آن‌ها سخني نگفت.


اخبار دانشگاه‌ها
دانشگاه بوعلی سینا: ۵ تن از دانشجويان دستگير شده از دانشگاه بوعلي‌سينای همدان، ديروز بعدازظهر آزاد شدند. آزادشدگان عبارتند از: سياوش حاتم، مهدي مسافر، حجت بختياري، پويا شريفيان و رضا جعفريان.
محمد صيادي، يكي ديگر از فعالين دانشجوئي دستگير شده دانشگاه بوعلي به دو سال زندان محكوم گرديده است. گفته مي‌شود كه وي هم اكنون به زندان "الوند" شهر همدان منتقل شده است.
دانشگاه بندرعباس: صبح امروز علي شجاعي از فعالين دانشجویی در بندرعباس پس از دو هفته اسارت، از زندان اطلاعات، آزاد شد. وی در تظاهرات اعتراضي در خيابان دانشگاه بندرعباس توسط مزدوران امنيتي دستگير شده بود و بيش از يك هفته هيچگونه خبري از وضعيت‌اش در دست نبود. تلفن دستي و مدارك شناسائي وی كماكان در اختيار وزارت اطلاعات است، و به وی گفته شده است كه پرونده‌اش به دادسرای انقلاب فرستاده شده است.

مادران عزدار علیرغم سرکوب از پای نمی‌نشینند
در تجمع مادران دستگيرشدگان و جانباختگان روزهای اخير، كه روز گذشته در مقابل حسينيه ارشاد برگزار شد، تعدادي از مادران نيز دستگير و به مكان نامعلومي منتقل شدند.
اما مادران عزادار در بیانیه شماره دو با عنوان "سوگواری مادران عزادار ادامه دارد" نوشته‌اند: "پیرو فراخوان اولیه مادران عزادار ما تا پایان دادن به خشونت‌ها و آزادی کلیه زندانیانی که برای اعتراض به تقلب‌های انتخاباتی دستگیر شده‌اند به ویژه مادران دستگیر شده در پارک لاله و مجازات قاتلان فرزندان‌مان شنبه‌های هر هفته از ساعت ۷ تا ۸ بعدازظهر در پارک لاله و دیگر پارک‌ها به سوگ می نشینیم."
پارک لاله – بلوار کشاورز، نبش کارگر، پارک اندیشه – شریعتی نرسیده به پل سیدخندان، پارک ملت – خیابان ولی‌عصر و پارک گفتگو- گیشا از دیگر امکانی هستند که از سوی مادران عزادار برای سوگواری اعلام شده‌اند.
در ادامه آمده است: "حس مادری‌مان ما را به دادخواهی از خون فرزندانمان و خواست آزادی فرزندان دربندمان واداشته است. از همه شما دعوت می‌کنیم با حضورتان در گوشه و کنار پارک‌های مذکور به این حرکت خودجوش مادرانه بپیوندید. اعتراض‌تان را نسبت به مسئولان با سکوت و همبستگی تان را با مادران عزادار و مردم حق طلب با آمدن‌تان نشان دهید."
در انتهای بیانیه نیز آمده است: "وعده ما شنبه ۱۳ تیرماه در پارک های لاله ، اندیشه ، ملت و گفتگو."


ايجاد فضاي رعب و وحشت در كردستان
بنا بر اخبار رسيده از كردستان، يك حكومت نظامي اعلام نشده در تمام شهرهاي كردستان، برقرار است. در شهر سنندج دوربين‌های مداربسته در مناطق پر ازدحام شهر از جمله سه‌راه ادب، چهارراه سيروس، ميدان انقلاب و خيابان فردوسي كار گذاشته شده است. ماموران امنيتي رژيم در دسته‌های ١٠ نفره، مسلح به اسلحه كمری، باتوم برقي و اسپری در خيابان‌ها جولان مي‌دهند. تعداد زيادي از مامورين لباس شخصي كه از شهرهای ديگر به سنندج آورده شده‌اند، با ظاهري خيلي عادي و غير اسلامي هر كجا كه تجمعي باشد، در ميان مردم حاضر مي‌شوند و بدين گونه سعي در شناسائي نيروهای انقلابي دارند.

تهیه مقدمات برای اعدام تعدادی از دستگیرشدگان اخیر
سایت عصر ایران در تهران: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صحنه گردانان اغتشاشات اخیر همان صحنه‌گردانان ۱۸ تیر هستند گفت: نظام در قضیه ۱۸ تیر ترحم به خرج داد اما اینک وقت برخود قاطعانه است.
عضو جامعه مدرسین درخصوص سوال دیگری درباره برخورد با عوامل اغتشاشات اخیر بیان داشت: "ترحم بر پلنگ تیزدندان ستمکاری بود بر گوسفندان" به نظر من صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر همان صحنه گردانان وقایع ۱۸ تیر بودند که نظام با آنان با ترحم رفتار کرد و این افراد سر در آخور آمریکا و اسرائیل دارند و باید با برخورد قاطع دستگاه قضایی پشیمان شوند و حتی برخی از آنان مصداق مفسد فی الارض هستند و امیدواریم دستگاه قضایی این بار قاطعانه عمل کند.

تخريب ماشين‌ها حربه جديد ماموران
عصر ديروز، پس از آن که در خيابان‌های تهران از جمله وليعصر، ميرداماد، بزرگ راه مدرس، رسالت، حقاني و همت به طور هم‌زمان بوق اتومبيل‌ها به صدا درآمد، مامورين رنگارنگ سركوبگر جمهوري اسلامي، نه تنها با حمله و يورش به پياده‌روها سعي در متفرق كردن مردم داشت، كه به ماشين‌هاي پارك شده نيز رحم نكرد و با چوب و چماق و باتوم، خسارات زيادي به اتومبيل‌ها وارد آورد.

عذرخواهی کروبی از مردم به خاطر توهم‌پراکنی نسبت به انتخابات در جمهوری اسلامی
کروبی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که اين دولت را مشروع نمي دانم و در هر شرایطی و با هر امکانی به مبارزه ادامه خواهم داد.
وی در بخشی از بیانیه خود آورده است: "در اینجا باید اذعان کنم که مردم و برخی کارشناسان و صاحب نظران بهتر از ما شرایط انتخابات را می شناختند و به کرات بی حاصلی برگزاری انتخابات و حساب کردن روی آرای مردم را یادآوری می کردند که مجدانه بابت این حسن ظن به مسئولین از مردم عذرخواهی می‌کنم.
مهدي كروبي با نگارش نامه اي به نتيجه انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري اعتراض كرد و با صراحت تاكيد كرد كه دولت برآمده از آن را دارای مشروعیت و مقبولیت نمی داند و در هیچ برنامه ای از جمله تنفیذ و تحلیف آن شرکت نخواهد کرد."

جلوگيري از چاپ روزنامه اعتماد ملي
شب گذشته، پس از صدور بیانیه کروبی، مامورين امنيتي به همراه ماموريني از وزارت ارشاد به دفتر روزنامه اعتماد ملي رفته و خواهان عدم چاپ بيانيه كروبي در اين روزنامه شدند. پافشاري كروبي براي درج بيانيه، باعث عدم انتشار این روزنامه در امروز شد. در اين بيانيه كروبي نوشته است "با چكمه و باتوم به جان و مال مردم هجوم بردند، صدها نفر سازماندهي شده به خوابگاه دانشجويان حمله كردند و قلب دختر جوان را با گلوله شكافتند و از پشت بام مسجد با یونیفورم را به گلوله بستند و صدها نفر را در خانه و خيابان دستگير كردند و تا سرحد مرگ كتك زدند و چه زشتي‌هائي كه در كلام در حق آن‌ها روا داشتند."

شورای نگهبان، فاقد صلاحيت ودولت نامشروع است
انتخابات در جمهوری اسلامی هیچ گاه انتخاباتی آزاد و به دور از تقلب نبوده است و کسانی که از صندوق‌های به اصطلاح "رأی" درمی‌آمدند، نماینده واقعی مردم نبودند، اما این بار آش چنان شور بود که حتا حافظان این رژیم خون‌خوار نیز به صدا درآمده‌اند. جلال‌الدين طاهري امام جمعه سابق اصفهان با انتشار بيانيه‌ای شورای نگهبان را با تركيب فعلي آن فاقد صلاحيت براي رسيدگي به اعلام نتايج انتخابات دانست و اعلام کرد: اين انتخابات را مخدوش و آن را باطل و تصدی رئيس دولت برای دوره بعدی را نامشروع و غاصبانه می‌داند.

بیانیه تحکیم وحدت در مورد سناریوی اعترافات اجباری
دفتر تحکیم وحدت در اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به کشتار و دستگیری‌های بی‌رویه، وحشیانه‌ی مردم در اعتراضات اخیر، نسبت به تلاش‌های برای اخذ اعتراف‌های غیر قانونی و تحت شکنجه هشدار داده است.
در این اطلاعیه آمده است: "در این میان زمینه‌سازی برای تکرار سناریوهای نخ‌نما و تکراری پخش اعترافات فعالان سیاسی بازداشت شده در رسانه‌های وابسته به حاکمان کذاب آغاز شده و این مساله بیش از پیش بر نگرانی ما نسبت به اعمال فشار و شکنجه علیه بازداشت‌شدگان افزوده است. با این وجود کارگردانان، نویسندگان و مجریان این سناریوهای خطرناک باید بدانند که آبروی از کف رفته را از طریق اقاریر بی اعتبار کسب شده در بازداشت‌گاه‌های امنیتی که کم‌ترین وجاهت قانونی و شرعی ندارد، نمی‌توانند بازگردانند و نیز استقلال و اصالت جنبش اعتراضی مردم را با توسل به چنین شیوه‌های سرکوبگرایانه‌ای قادر نخواهند بود به زیر سوال برند."

چهره واقعي "مجمع روحانيون مبارز"
از آنجا كه مجمع روحانيون مبارز صداي پاي انقلاب را شنيده، با انتشار بيانيه‌اي مردم را به آرامش فراخواند. در اين بيانيه آمده است: "جمهوري اسلامي راهي است به سوي سربلندي ايران و سرافرازي ايراني و زمينه‌ساز ايجاد الگوئي ممتاز كه در آن اخلاق و معنويت در كنار آزادي، عدالت، حقوق انسان و پيشرفت كشور قرار گرفته است. آن چه مهم است پاسداري از معيارهاي اصيلي است كه نظام ما بر آن استوار است. . معتقديم هيجانات فزاينده و اعتراضات خياباني راه‌كار نيست. ما همه را به آرامش دعوت مي‌كنيم، چرا كه ايران و انقلاب براي ما از همه چيز با ارزش‌تر است."

MMS و GPRS هم قطع شد
ايلنا گزارش داده است، همزمان با قطع ارتباط شبکه پيام‌‌کوتاه تلفن‌ همراه، امکان استفاده از سرويس‌هاى MMS و GPRS نيز غيرممکن شده است.
بعد از قطع شبکه سرويس پيام‌کوتاه در شب ۲۱ خرداد ماه سال جارى دو سرويس پرطرفدار ديگر نيز به فاصله يک روز از دسترس خارج شد. سرويس‌ GPRS دو اپراتور بزرگ کشور(همراه اول و ايرانسل) که بعد از پيامک به محبوب‌ترين سرويس‌ مورد استفاده کاربران تبديل شده بود به فاصله تنها يک‌روز به سرنوشت پيامک دچار شدند. مسدود شدن شبکه پيام کوتاه، ام‌ام‌اس و جى‌پى‌ار‌اس تلفن همراه از روز ۲۱ خرداد ماه سال جارى تا به امروز (سه‌شنبه) همچنان ادامه دارد و اين مسئله سبب شده تا ارتباط بيش از ۳۱ ميليون مشترک اپراتور اول، ۱۴ ميليون مشترک اپراتور دوم و يک ميليون مشترک تاليا که از اين سرويس‌هاى ارتباطى استفاده مى‌کنند به کلى قطع شود. شايان ذکر است، برخى شنيده‌ها حاکى از آن است قطع سرويس‌های GPRS، MMS و SMS باعث زيان‌دهى اپراتورهاى تلفن‌‌ همراه به دليل کاهش درآمد شده است، از اين رو اپراتورها براى جبران و ضرر کمتر تعرفه مکالمات خود را تا حدود زيادى افزايش داده‌اند. شايان ذکر است، درحال حاضر تنها سرويس قابل دسترس در حوزه تلفن‌ همراه سرويس مکالمه است و حتى سرويس پيام‌ کوتاه شهرستان‌ها که به گفته وزير ارتباطات برقرار شده با اختلال بسيار زيادى همراه است.


گزارش خوانندگان: رئیس بسیجی دانشگاه در بین چماقداران
در تصاویر بسیجیان در حال حمله به مردم در تهران تصویر طیب قدیمی بسیجی موتورسوار که رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان می‌باشد، دیده می‌شود. این مزدور فاسد برای حضور در تهران علاوه بر روزی ۳۰۰ هزار تومان از دانشگاه هم ماموریت می‌گیرد این بسیجی آدم فروش سال‌ها در شهرستان بیجار تیر خلاص‌زن دادگاه انقلاب بوده که باید روزی به سزای جنایاتش برسد. اطلاع دارید که حدود یک ماه پیش که خانه فسادی به نام واحد فرهنگی در شهرک بهاران سنندج، دختران بیچاره دانشجو را مورد تجاوز قرار می‌داد لو رفت. ولی با جابجائی دکتر کهن موضوع توسط حراست دانشگاه که همراه طیب قدیمی در این فساد شریک بودند ماست‌مالی شد.

روي خط آفتاب
"سال‌هاست به زبان بي‌زباني و اكنون به صراحت گفته‌ايم و مي‌گوئيم كه با ملت انقلاب كرده، جنگيده، شهيد داده و درد كشيده با اين ادبيات نمي‌شود حرف زد."
"هيچ عجيب نيست بعد از خس و خاشاك خواندن عده‌ای از مردم، اينك عضو شورای مركزي يك تشكل اصولگرا ضمن تهديد به سركوبي مردم بگويد كه اگر به خيابان‌ها بياييد برای پاكسازی اين افراد به خيابان‌ها مي‌آييم."
"آقاي كروبي! جنابعالي با شعار تغيير آمديد كه مي‌گفتيد وضع را مي‌خواهيد تغيير دهيد، چه شد؟ چرا سكوت كرديد؟ چرا تغيير نمي‌دهيد؟"

گپ های مردم در خیابان!
گزارش ارسالی برای نشریه دانشجویی بذر: خبر پيچيده بود كه امروز چون مهلت ۵ روزه شورای نگهبان برای بررسی انتخابات بسر می‌رسد در شهر خبرهايی خواهد بود. فكر كردم امروز را نمی شود از كف داد.
تهران پر از نيروهای نظامی امنيتی بود. اما مردم به خيابان آمده بودند و بصورت فشرده در چهارراه‌ها، پياده‌روها و پارك‌ها حضور داشتند. می گفتند قرار است از راه آهن تا تجريش راهپيمايی باشد. اما به نظر نامحتمل می آمد. به دليل تعداد فوق‌العاده زياد نيروهای سركوب. آن‌ها علاوه بر اين كه تمام ميدان‌ها و چهارراه‌ها را اشغال كرده بودند، در وسط خيابان طولانی وليعصر نيز به صف ايستاده بودند.
مردم خودی را از غيرخودی (يعنی جاسوس‌ها و خبرچين‌ها) تشخيص می‌دادند و با هم گفتگو می‌كردند. آن‌ها خبر سوزانده شدن بيلبوردهايی با تصوير خامنه‌ای كه جديدا نصب شده و چنگ و دندان برای مردم نشان می‌دهد را به يكديگر می‌دادند و راه‌های مبارزه را به هم می آموختند.
"اين بيلبوردها به طورمعمولی آتش نمی گيره. بايد اول الكل روش ريخت بعد كبريت زد."
مادران در كنار دختران خود كه زخمی و باتوم خورده بودند، با هم تبادل تجربه و نظر می‌كردند. "ما اون لباس شخصی‌ای كه اين كارو با دخترم كرد شناسايی كرديم. بزودی حسابش را خواهيم رسيد. همه بايد اين كارو بكنند."
فرصت نسبتا زيادی بود که مردم با هم صحبت کنند. بر سر اسلام و حكومت اسلامی و اين كه اين‌ها كی بودند و چگونه در سازش با امپرياليست‌ها به قدرت رسيدند. بر سر موسوی و اين كه چرا او بخشی از همين نظام است و در دهه ۶۰ چه اتفاقاتی افتاد. بر سر اين كه ما جامعه‌ای نوين می‌خواهيم كه مردم مثل امروز با صفا و مهربانی و بدون ترس كنار يكديگر بنشينند و با اين كه همديگر را نمی‌شناسند، اما می‌دانند از يك جنس هستند، به راحتی دغدغه‌های فكری خود را برای هم بازگو كنند. بر سر اين كه در محلات خود حركتی ديگر را با شعار "مرگ بر ديكتاتور"، "مرگ بر جمهوری اسلامی" به راه بيندازيم.
صحبت بر سر "ندا آقا سلطانی" همه جا به وسط می آمد. كسی با اندوهی عميق گفت كه "ندا را در بهشت زهرا و بی سر و صدا به خاك سپرده اند." ‌ديگری پاسخ داد: "غصه نخوريد. گستره‌ی خاوران بيكران است. همه اين‌ها به ضد خودشان تبديل خواهد شد».
هر كسی هر چيزی كه می دانست يا شنيده بود را برای ديگری بازگو می كرد:
"ميگن رفسنجانی در حال سازشه. معلومه. مگه اون كيه؟ پادشاه همين نظامه."
"خاك بر سر موسوی هم تكليف ما رو معلوم نمي‌كنه. يكروز مي‌گه بياين يك روز ميگه نياین."
جواب: "توهم را دور بندازید. موسوی آدم همين نظامه. تعيين تكليف ما با اين رژيم به دست خودمان خواهد بود و نه موسوی كه در هيچ شرايطی يادش نميره ما را محدود به قانون اساسی و خمينی و نظام جنايتكاری كند كه او پايه گذارش بود.».
بحث بر سر همه اين‌ها زياد بود.
نمی دانم هم اكنون در شهر چه خبر است. ما بايد محل را ترك می‌كرديم. اما در برخی مناطق شهر درگيری با نيروی سركوب توسط جوانان زياد بوده است.

فرصت‌طلبی سلطنت‌طلبان این سرکوبگران دیروز
خبر برگزاری تظاهرات با شكوه و چند هزار نفره در شهر كلن در هفته‌ی گذشته منتشر شد. اما عده‌ای از تظاهركنندگان خبر داده‌اند كه تمام اين چند روز سلطنت طلب‌ها هميشه با غوغا و مطرح كردن نشان‌های شاهنشاهي سعي در مصادره تلاش ديگران به نفع خود داشته‌اند كه البته با تلاش زياد مردم در اين كار كم‌تر موفق بوده‌اند تا اين كه روز يكشنبه گذشته گروهي از سلطنت طلب‌ها ساعتي زودتر از قرار گردهمايي در محل كليسای بزرگ و معروف كلن جمع مي‌شوند و محل را به اشغال خود درمي‌آورند و شروع به توزيع نشان‌های شاهنشاهي بين مردم می‌کنند. بعد از مدتي مردمي كه براي اعتراض به محل مي‌آمدند از اين صحنه جا مي‌خورند و برای اين كه تجمع آن‌ها به نام اينان نوشته نشود با دلسردی تمام صحنه را ترك می‌کنند. اين در حالی است كه كلني‌ها پيش‌بيني مي‌كردند كه به خاطر تعطيلي روز يك شنبه اجتماع‌شان از روزهای قبل هم پر جمعيت‌تر باشد.


زندانی سیاسی آزاد باید گردد
مرگ بر جمهوری اسلامی
کار، نان، آزادی، حکومت شورایی


































به صدای رادیو دمکراسی شورایی گوش کنید

برنامه‌های رادیو در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه هر هفته پخش خواهد شد.
پخش این برنامه‌ها هر روز از ساعت ۳۰ / ۲۰ شب به وقت ایران خواهد بود. تکرار این برنامه در ساعت ۲۳ همان شب و نیز ۷ صبح و ۱۲ روز بعد خواهد بود.
در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تکرار برنامه‌های روزهای قبل پخش خواهد شد.
برای دریافت برنامه‌های رادیو دمکراسی شورایی از مشخصات زیر استفاده کنید:


Radioshora
Hotbird 6
۱٣ درجه شرقی
۱۱۲٠٠ مگا هرتز
عمودی
۶ / ۵
۲۷۵٠٠
نام
ماهواره
زاویه آنتن
فرکانس پخش
پولاریزاسیون
FEC
Symbol rate
آدرس اینترنتی رادیو دمکراسی شورایی:
www.radioshora.org










Keine Kommentare: