Dienstag, 28. Juli 2009


ویژه نامه خبری شماره ۵۵ سازمان فدائیان (اقلیت) ۴ مرداد ۱۳۸۸


آدرس اینترنتی سایت خبرنامه: http://72.41.178.79/
تعطیلی زودهنگام صدا و سیما به دلیل ترس از هجوم مردم خشمگین
امروز قرار بود، مراسم ختم محسن روح‌الامینی در ساعت ۴ در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شود. وب‌لاگ آق بهمن در این باره نوشته است:
يکي از دوستانم که در تلويزيون کار مي‌کند، الان (که ساعت ۱۲ ظهر يک‌شنبه به وقت تهران است) بهم خبر داد که امروز به خاطر مراسم ختم محسن روح‌الاميني که قرار است ساعت ۴ در مسجد بلال صدا و سيما برگزار شود، کل سازمان صدا و سيما را يک ساعت زودتر تعطيل کرده‌اند. يعني به جاي ساعت ۴ هر روز، امروز ساعت ۳ تعطيل است. و به همه کارمنداني هم که ماشينشان را در پارکينگ سازمان (که روبه‌روی مسجد بلال است) پارک کرده‌اند، گفته‌اند تا قبل از ساعت ۳ ماشين‌هايشان را بردارند، وگرنه با جرثقيل خواهند برد.
مادر ندا آقاسلطان گفته که وزارت اطلاعات دستورالعملي به همه مساجد داده که خانواده هيچ کدام از کشته‌شدگان ماجراهاي اخير تهران، حق ندارند در مسجد مراسم بگيرند. اين مورد هم استثناست، چون پدر محسن روح‌الاميني از مقامات نظام و دوست صميمی ضرغامی، رئيس صدا و سيماست. مثلاً برای اين‌که اجازه بدهند محسن را از دم در خانه‌شان تشييع کنند، پدرش و ضرغامی تعهد داده بودند که اتفاقی نمی‌افتد و کسی شعاری نمي‌دهد. لازم به ذکر است که این مراسم همین امروز لغو شد.

فیلم و آخرین گزارش‌ها از تظاهرات امروز به سمت صدا و سیما
آخرین گزارش‌های رسیده از تظاهرات امروز به سمت صدا و سیما که قرار بود، مراسم ختم یکی از جان باختگان اعتراضات اخیر به نام محسن روح‌الامینی در مجسد بلال که در محوطه‌ی صدا و سیما است، برگزار شود:
- فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده مردم تهران برای گرامیداشت یکی از شهدای قیام مردم ایران به صورت دسته‌های چند نفره از خیابان‌های مختلف به سوی صدا و سیما در حال حرکت هستند. از ساعت ۱۵ دسته‌های چند نفره از مردم تهران برای شرکت در مراسم گرامیداشت جان باخته آزادی محسن روح الامینی که در قرار است در مسجد بلال، واقع در محوطه صدا و سیما، برگزار شود، در حرکتند. همچنین از ونک گروهای متعددی از مردم در حال حرکت بسوی آن نقطه هستند. این مراسم قرار بود ساعت ۱۶ برگزار شود. نیروهای سرکوبگر گارد ویژه در میدان ونک و جلوی دانشگاه خواجه نصیر مستقر شده‌اند. و همچنین نیروهای سپاه پاسداران و بسیج و لباس شخصی‌ها در نقاط مختلف مسقر شده‌اند و بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. همچنین نیروهای خبرچین وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی در بین مردم نفوذ کرده‌اند که البته با هوشیاری مردم این افراد شناسایی می‌شوند و به همدیگر نشان داده می‌شوند و در مواردی آن‌ها را هو می‌کنند که مجبور به فرار از جمعیت می‌شوند.
- یکشنبه ۴ مرداد ۱۳۸۸ خیابان ولیعصر، پایین‌تر از جام جم . پس از این که مجلس ترحیم محسن روح الامینی با حضور نیروهای امنیتی ملغا اعلام شد، عده‌ای در پیاده‌رو، پایین‌تر از مسجد بلال، شروع به سر دادن شعارهای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر روسیه و حرکت به سمت پایین کردند که البته به وسیله موتورسوارهای ضد شورش به سرعت متفرق شدند. با عرض پوزش از کیفیت فیلم، جو فوق العاده امنیتی امکان فیلم‌برداری عادی را گرفته بود.

http://www.youtube.com/watch?v=xWKClu1tYAE

فیلم و گزارش ‌از اعتراضات میدان ونک در روز شنبه
نيروهاي پليس و اطلاعاتي از ساعات اوليه بعدازظهر در ميدان ونك و خيابان‌های اطراف مستقر شده و مانع هرگونه تجمع در پياده روهای حوالي ميدان ونك مي‌شدند. به همين خاطر تجمع‌كنندگان به بهانه انتظار تاكسی در ضلع غربي ميدان ونك و ترمينال مسافربری جمع شدند و سوار تاكسی‌ها در ترمينال نمی شدند.
اولين حمله پليس به مردم در ساعت ۱۸ در ضلع شمال غرب ميدان صورت گرفت و تجمع‌كنندگان به سمت خيابان ولي‌عصر حركت كردند. فرار معترضين با "هو" کردن‌هاي پليس همراه بود. دختری كه برادرش در اين يورش دستگير شده بود به شدت می‌گريست كه با كمك مردم از ميدان ونك دور شد.
پس از گذشت نيم ساعت از موعد مقرر در ساعت ۳٠: ۱۸ ميزان جمعيت به حدي افزايش يافت كه پليس مجدد به سمت تجمع‌كنندگان يورش برد و عده‌ای را مورد ضرب و شتم قرار داد. دختري كه مورد هجوم نيروهای يگان ويژه قرار گرفته بود ضمن فرياد بر سر افسران ارشد نيروی انتظامی حاضر در صحنه به شدت به حمله پليس اعتراض كرد كه با واكنش مجددا تند ماموران روبرو شد كه اين بار با حمايت مردم و هو كردن‌های پی‌درپی، پليس ناچار به عقب‌نشينی شد.
اما حضور و آرايش نيروهای لباس شخصی با روزهای گذشته تفاوت آشكاری كرده بود و با توجه به منطقه تجمع كه در ميدان ونك بود و نياز به تغيير چهره و ظاهر، بسياری از نيروهای بسيجی با ظاهری كاملا آراسته در جمع مردم نفوذ كرده و آنان را شناسايی می‌كردند.
در اين غافلگيری دو تن از بسيجيان كه دو معترض جوان را به دام انداخته بودند و به شدت كتك مي‌زدند، در خيابان ملاصدرا خود توسط مردم محاصره شدند و به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و ضمن رها كردن دو فرد دستگير شده، مجبور به فرار شدند.
در بين تجمع‌كنندگان دو فرد ناشناس با جليقه‌های متعلق به شبكه پرس تي‌وي اقدام به فيلم برداري مي‌كردند. يكي از آنان هنگام هجوم نيروهای لباس شخصي به مردم، به كمك نيروهای امنيتي شتافت و شروع به ضرب و شتم مردم كرد.
اما نكته‌ی جالب توجه ديگر حضور عده‌ای از رانندگان تاكسی وابسته به نيروهای امنيتی بود. در ابتدای خيابان ملاصدرا با هجوم نيروهای امنيتی به تجمع‌كنندگان، عده‌ای از زنان و مردان كه توان فرار نداشتند، مجبور شدند سوار تاكسی‌های حاضر در محل شوند كه يكی از رانندگان بلافاصله درب‌های خودرو خود را قفل كرد و دنده عقب به سمت نيروهای امنيتی حركت كرد. راننده ضمن حركت به سوی ماموران به مسافران فحاشی كرده و گفته بود كه منافقان را تحويل قانون خواهد داد.
مسافران داخل خودرو با داد و فرياد، مردم را از موضوع مطلع كردند و طلب كمك كردند و توانستند خودرو را متوقف و از آن به بيرون فرار كنند. مردم بلافاصله بعد از اطلاع از نقشه راننده، به خودرو او هجوم بردند و قصد داشتند راننده را از خودرو به بيرون بكشند كه راننده در فرصتی مناسب و با سرعت از بين مردم گريخت.
تا ساعت ۲٠ به وقت تهران فضاي ميدان ونك به شدت ملتهب بود و درگيري‌هاي پراكنده ادامه داشت. در چند نوبت مردم هم زمان با هجوم نيروهاي امنيتي شعارهايي از جمله "مرگ بر ديكتاتور" سر دادند.
يگان بسيج با جليقه‌های به اصطلاح لجنی شكل از ساعت ۱۹ در اطراف ميدان مستقر شدند و جای نيروهای يگان ويژه را پر كردند. نيروهای گارد ويژه بلافاصله بعد از حضور نيروهای بسيجی سوار مينی‌بوس‌های مستقر ضلع غربی ميدان ونك شده و از محل دور شدند.
فرهاد رجبعلی
خبرنامه گويا
http://www.iranpressnews.com/source/062896.htm

ربودن دو جوان سبزپوش در میدان ونک توسط لباس‌شخصی‌ها
به گزارش آژانس ایران خبر، عصر روز شنبه ۳ مرداد، دو جوان سبز‌پوش توسط نیروهای امنیتی در لباس شخصی در حوالی میدان ونک ربوده شدند. یکی از کسانی که شاهد عینی ماجرا بوده می گوید: حدود ساعت ۳٠ : ۱۹ عصر شنبه که قصد رفتن به سمت میدان ونک (محل تجمع معترضان) را داشتم در یکی از خیابان‌های فرعی اطراف میدان ونک دو جوان را دیدم که توسط سه سرنشین یک خودروی پراید سفید رنگ به زور سوار ماشین شدند و از محل دور شدند.
وی می افزاید: دو جوان مذکور بین ۲٠ تا ۲۵ ساله یه نظر می رسیدند و مچ بند و شال سبز رنگ به همراه داشتند و در دستهای‌شان پارچه‌های سبز رنگ بزرگی بود. و به سمت میدان ونک در حرکت بودند که ناگهان یک خودروی پراید سفید رنگ جلوی آن‌ها توقف کرد و دو سرنشین و راننده آن با پیاده شدن از ماشین، دو جوان فوق را به زور به داخل ماشین کشاندند و به سرعت از محل دور شدند. به گفته ی وی به دلیل خلوت بودن خیابان فرعی تعداد معدودی از مردم حضور داشتند و از ترس واکنش مهاجمان دخالتی نکردند. تاکنون از سرنوشت ربوده‌شدگان اطلاعی در دست نيست.

کتک خوردن بسیجی باتوم به دست در میدان ولیعصر در روز شنبه
در ادامه‌ی اعتراضات مردمی در روز شنبه که در مقابل زندان اوین و در میدان ونک برگزار شد، در عصر آن روز در میدان ولیعصر حدود ساعت ۱۵ : ۲٠ تعدادی از جوانان خشمگین به سوی یکی از بسیجی‌های لباس شخصی که با باتوم به مردم حمله کرده بود، یورش برده و با شعار مرگ بر مزدور کتک جانانه‌ای به وی زدند. بلافاصله تعداد لباس‌شخصی‌ها افزایش یافت و وحشیانه با باتوم به مردم حمله‌ور شدند.

قتل یک دانشجوی دیگر در زندان
به گزارش روزنامه‌ی "اعتماد" یک دانشجوی دیگر بنام امیر جوادی‌فر که در اعتراض‌ها علیه اعلام انتخاب دوباره‌ی محموداحمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور ایران شرکت کرده بود، در زندان درگذشته است. امیر جوادی‌فر دانشجوی رشته‌ی مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد قزوین بود. به گزارش "اعتماد" از خانواده‌ی این دانشجو خواسته شده، روز یکشنبه صبح برای تحویل پیکر او مراجعه کنند. جوادی‌فر در روز ۱۸ تیر دستگیر شده و از ناحیه‌ی بینی و دست آسیب دیده بود اما این دلیل مرگ وی نبوده است.

تجمع خانواده‌ها در مقابل دادسرا در تهران
روز شنبه سوم خرداد بیش از صد نفر از خانواده‌های مفقودین و دستگیرشدگان در جلوی دادسرای خیابان معلم تجمع داشتند و خواهان روشن شدن وضعیت مفقودین بودند. مادر یکی از دستگیرشدگان گفت: به خاطر زور و بي خيالي مسئولين دست اندركار، تا به امروز چندين مرتبه تصميم به خودكشي گرفته‌ام كه ناموفق بوده، بعد از مرگم نوشته‌ها و حقايقي از خود بروز خواهم داد كه همه بفهمند تا چه حد نقض حقوق در اين ديار شكل مي گيرد. پدر پيري از كردستان آمده بود و پيگير وضعیت فرزند كارگرش بود كه از ۱۸ تيردستگير شده و هيچ اطلاعي از او نداشت. ماموران سركوبگر و مزدوران كل اين محل را در كنترل خود داشته و از تجمع كنندگان تصويربرداري مي‌كردند. از ساعت ۱۵ محل پزشکی قانونی، تحت کنترل امنیتی بود. به جز نيروهای لباس شخصی، نيروهای انتظامي موتور سوار و گروه‌هاي چند نفره كه هيچ مشخصه‌اي از جمعيت و جوانان معترض نداشتند درمنطقه ديده نمی‌شدند. تعدادي از خانواده‌ها كه به بيست نفر مي‌رسيدند بي‌تابانه در پزشك قانوني به دنبال فرزندان گمشده خود بودند از جمله خانواده‌های ويسي ۲٠ ساله، زارع ۲۴ ساله و نودهی ۱۶ ساله.

تجمع در مقابل مجلس
با آغاز كار مجلس ارتجاع، صبح امروز نزديك به ۵۰ معلم حق التدريسي در جلوي مجلس تجمع كردند. اين معلمان كه مربوط به نهضت سوادآموزي مي‌باشند، تا كنون به استخدام آموزش و پرورش درنيامده‌اند. تظاهركنندگان كه خواستار رسيدگي به وضعيت استخدامي خود بودند، شعار مي‌دادند: حق التدريس مظلوم است- عدالت از او دور است.

ادامه‌ی موج اعدام‌ها در زاهدان
رژیم سفاک جمهوری اسلامی دو نفر دیگر به نام‌های ایوب ریگی خالص و مسعود گمشادزهی را در زاهدان به دار آویخت. این اعدام‌ها در محوطه‌ی زندان مرکزی زاهدان اجرا شد.

یک بازداشت دیگر در بوکان
به گزارش آژانس خبری موکریان،یکی از شهروندان بوکانی به نام حسین آقاپور هفته پیش دستگیر شده و خانه وی نیز مورد تفتیش نیروهای امنیتی قرار گرفته است. او اکنون در زندان مرکزی بوکان زندانی است، اما اتهامات وی هنوز روشن نشده است.

بازداشت يكي از رهبران مذهبي كرد
كاك حسن اميني، حاكم شرع منطقه كردستان و از علماي سني مذهب كرد، پس از شركت و سخنراني در مراسم فارغ‌التحصيل شدگان طلاب علوم ديني مدرسه دارلعلوم در زاهدان، هنگامي كه قصد خروج از زاهدان به مقصد تهران را داشت در فرودگاه زاهدان دستگير شد.

وخامت وضعیت جسمی و روحی حجاریان در زندان
دختر و مادر حجاریان پس از ملاقات روز شنبه با سعید حجاریان از وخامت وضعیت جسمی و افسردگی وی خبر دادند. زینب حجاریان در گفتگو با بی بی سی فارسی ضمن ابراز نگرانی شدید از وضع سلامت پدرش، از مسوولان خواست هر چه زودتر با انجام معاینات دقیق پزشکی علت زردی او را بررسی کنند. خانم حجاریان به نقل یکی از پزشکان سابق سعید حجاریان از احتمال ابتلای پدرش به هپاتیت ویروسی و بروز عوارض جانبی آن بر مغز و اعصاب او خبر داد. وی همچنین در مورد وضع روحی پدرش افزود که پدرش هنگام ملاقات و در حضور دیگران دائم اشک می‌ریخت.

پايان اضافه حقوق انتخاباتي
دو ماه مانده به انتخابات كاركنان دولتي، يك مبلغ به عنوان اضافه حقوق دريافت كردند. هم اكنون كه نمايش انتخاباتي به پايان رسيده است. اين اضافه حقوق نيز به پايان رسيد و در فيش حقوقي كاركنان دولت در تيرماه ديگر خبري از اضافه حقوق نبود، و وضع به دو ماه قبل بازگشت.
همچنين امروز اعلام شد كه حقوق حداقل ٢٤ هزار نفر از بازنشستگان نيروهاي مسلح كه در سال ١٣٨٧ افزايش يافته بود، از اين ماه، به ناگاه بين ١٠٠ تا ٢٥٠ هزار تومان كم شده است.
عقب‌نشینی رژیم در مورد پخش اعترافات نمایشی
به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس، رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس گفت که وزیر اطلاعات در دیدار هیات رئیسه و روسای کمیته‌های تخصصی این کمیسیون مخالفت خود را با پخش اعترافات بازداشت‌شدگان اخیر اعلام کرد. غیرعملی بودن این کار به صراحت در این دیدار اعلام شد. رئیس کمیسیون همچنین خبر اخیر در مورد درخواست کمیته منتخب کمیسیون امنیت مجلس در مورد پخش اعترافات نمایشی را تکذیب کرد.

پرونده سازي براي سال تحصيلي جديد
خبرنامه دانشجويان ايران امروز طي خبري اعلام كرد كه، تعدادي از اعضاي طيف غير دانشجوئي علامه دانشگاه‌هاي فردوسي مشهد، علوم پزشكي مشهد، تربيت معلم سبزوار و بيرجند، در جلساتي كه بصورت هفتگي در منزل يكي از اعضاي اصلي اين جريان در مشهد برگزار مي‌شود، در خصوص برخي راهكارهاي كليد زدن اغتشاش در سال تحصيلي جديد اقدام به برنامه‌ريزي و هماهنگي مي‌كنند.

عدم پاسخگویی در مورد سقوط هواپیمای توپولوف
با گذشت بیش از ده روز از سقوط هواپیمای توپولوف هنوز پاسخ مشخصی در مورد علت این حادثه که منجر به کشته شدن ۱۶۸ نفر شد، اعلام نشده است. در مقابل این سکوت حتا صدای اعتراض نماینده ارامنه شمال نیز بلند شده است. وی در این رابطه گفت، به وزیر راه تذکر دادیم و چند جلسه مشترک با ایشان گذاشتیم اما هنوز پاسخی در این مورد به ما داده نشده است.

ادامه مشكلات پروازی
روز گذشته مجددا يك پرواز داخلي از اروميه به مقصد تهران در فرودگاه تهران دچار اشكال فني شده و از باند فرود، خارج شد.
امروز نيز پرواز ساعت ٩ صبح شركت كيش‌اير، از تهران به مقصد مشهد، اگر چه با تاخير ٣ ساعت پرواز كرد، ولي بعد از چند دقيقه، فرود اضطراري كرد. پس از دو ساعت سرگرداني مسافران، اين پرواز مجددا انجام گرفت.
به گزارش ایرنا هم یک هواپيمای متعلق به شرکت هواپيمايی ماهان به شماره پرواز ۱۰۲۹ که در ساعت ۳۰ : ۱۶ قصد عزيمت از تهران به مقصد فرودگاه ماهشهر را داشت، پس از پرواز به دلايل نامعلوم به سلامت به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت.

اهدای جایزه‌ی ندا از سوی پارلمان ایتالیا به خبرنگار ایرانی
پارلمان ایتالیا از سال آینده جایزه‌ی آزادی بیان بین‌المللی خود را به نام ندا اهدا خواهد کرد. سازمان اصل ۲۱ قانون اساسی (ایتالیا) که توسط گروهی از قانون‌گذاران پارلمان ایتالیا در حمایت از آزادی بیان و اندیشه تشکیل شده است، جایزه امسال خود را به خبرنگار ایرانی تبار احمد رافت اعطا کرد. در مراسمی که چهارشنبه شب در باشگاه قانون‌گذاران ایتالیا در شهر رم برگزار شد، احمد رافت این جایزه را از فدریکو اورلاندو، یکی از پشقراولان روزنامه‌نگاری ایتالیا و بنیانگذار اصل ۲۱ دریافت کرد.

تهیه‌ی گذرنامه‌ی جعلی توسط ونزوئلا برای ماموران رژیم
به گزارش خبرگزاری فرانسه از بوینس آیرس (آرژانتین)، یک مقام وزارت امور خارجه اسرائیل، دولت ونزوئلا را به تهیه گذرنامه‌های جعلی برای ماموران رژیم تهران متهم کرد.
مسئول بخش آمریکای لاتین در وزارت خارجه اسرائیل که وزیر خارجه این کشور را در سفر به این منطقه همراهی می کند، در سخنانی گفت دولت ونزوئلا مدارک و گذرنامه های جعلی در اختیار ماموران رژیم تهران قرار می‌دهد تا به راحتی بتوانند در کشورهای آمریکای لاتین تردد کنند.
به گفته این مقام اسرائیلی، ماموران رژیم تهران با در دست داشتن این گذرنامه های جعلی نیازی به کسب ویزای ورود به کشورهای آمریکای لاتین نداشته و براحتی به این کشورها رفت و آمد می‌کنند.
برخی منابع، هدف دیدار هیئت دیپلماتیک اسرائیل از کشورهای آمریکای لاتین را مقابله با تلاش‌های رخنه‌یابی جمهوری اسلامی به کشورهای این منطقه اعلام کرده‌اند.

طرح اختصاص بودجه در مجلس سنای آمریکا برای مقابله با سانسور اینترنت در ایران
مجلس سنای آمریکا برای کمک به معترضان ایرانی در مقابله با سانسور اینترنت و فیلترینگ در ایران، با تصویب طرحی، خواستار اختصاص ۲٠ میلیون دلار شد. نام این طرح، "قانون قربانیان سانسور در ایران" است که به اختصار "وویس" خوانده می‌شود.
جان مک‌کین و لیندزی گراهام، سناتورهای جمهوری‌خواه و تد کافمن و رابرت کیسی، سناتورهای دموکرات و جو لیبرمن، سناتور مستقل، ارائه‌دهندگان این طرح به سنا هستند. قانون "وویس" در عین حال، تقویت ارسال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به ایران را هم شامل می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، در این طرح همچنین از باراک اوباما رئیس جمهوری ایالات متحده خواسته شده که کمک‌های شرکت‌های آمریکایی برای رفع محدودیت‌های سانسور اینترنت در ایران را به صورت سالیانه به کنگره گزارش دهد.

در همین حال و بر اساس قانون "وویس"، علاوه بر بودجه سالانه رادیو فردا و صدای آمریکا، ۳٠ میلیون دلار نیز برای مقابله با ارسال پارازیت بر روی امواج آن‌ها اختصاص داده شده است.
این دو رسانه فارسی‌زبان، موظف هستند که همزمان با تقویت فرستنده‌های زمینی و ماهواره‌ای خود، برای مبارزه با فیلترینگ وب‌سایت‌هایشان و نیز قطع ارسال پیامک تلفن همراه، نرم افزارهایی تولید کنند.



ترور، شکنجه، زندان نابود باید گردد
کار، نان، آزادی، حکومت شورایی
مرگ بر جمهوری اسلامی


به صدای رادیو دمکراسی شورایی گوش کنید

برنامه‌های رادیو در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه هر هفته پخش خواهد شد.
پخش این برنامه‌ها هر روز از ساعت ۳۰ / ۲۰ شب به وقت ایران خواهد بود. تکرار این برنامه در ساعت ۲۳ همان شب و نیز ۷ صبح و ۱۲ روز بعد خواهد بود.
در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تکرار برنامه‌های روزهای قبل پخش خواهد شد.
برای دریافت برنامه‌های رادیو دمکراسی شورایی از مشخصات زیر استفاده کنید:

آدرس اینترنتی رادیو دمکراسی شورایی:
www.radioshora.org

Radioshora
Hotbird 6
۱٣ درجه شرقی
۱۱۲٠٠ مگا هرتز
عمودی
۶ / ۵
۲۷۵٠٠
نام
ماهواره
زاویه آنتن
فرکانس پخش
پولاریزاسیون
FEC
Symbol rate


Keine Kommentare: