Samstag, 15. August 2009


ویژه نامه خبری شماره ۷۵ سازمان فدائیان (اقلیت) ۲۴ مرداد ۱۳۸۸


آدرس اینترنتی سایت خبرنامه: http://72.41.178.79/
زنان نیز در قتلگاه کهریزک شکنجه می‌شدند
شکنجه‌ی وحشیانه‌ی زندانیان به ویژه در کهریزک به حدی گسترده و فجیع بود که حتی سردمداران رژیم نیز قادر به سکوت درباره‌ی آن نیستند. به گزارش سایت موج آزادی یکی از نمایندگان مجلس ارتجاع از شکنجه زنان زندانی در کهریزک خبر داد. به گفته‌ی وی که نخواست نامش فاش شود، در بازدید گروهی از نمایندگان رژیم ارتجاع از زندان اوین و بند زنان، برخی از زنان از شکنجه‌های خود در اردوگاه مرگ کهریزک سخن گفتند. وی گفت: در بند زنان، پرسیده شد، چه کسانی سؤال دارند؟ تعداد زیادی دستشان را بالا بردند. پرسیده شد، چه کسانی در کهریزک بودند؟ از یکی از آنان خواسته شد در مورد رفتاری که با وی صورت گرفته، توضیح دهد.
یکی از خانم‌ها گفت: در کهریزک، در حالی که مرا کاملا عریان کرده بودند، از من خواستند وارد یک بشکه آب شوم، سپس بارها در آن بشکه به من شوک الکتریکی وارد کردند، به طوری که تمام چهار ستون تنم می‌لرزید!

ادامه‌ی تجمع خانواده‌ها در مقابل بیدادگاه رژیم و زندان اوین
به گزارش فعالین حقوق بشر و دموکراسی در ایران، امروز صدها نفر از خانواده‌ها تجمع اعتراضی برپا کردند و خواستار رسیدگی فوری به وضعیت عزیزانشان و آزادی آن‌ها شدند که مورد یورش نیروهای سرکوبگر در مقابل زندان اوین قرار گرفتند.
همزمان با تجمع خانواده بازداشت شده‌ها در مقابل زندان اوين حدود ۱٠٠ نفر از خانواده‌ها نيز در مقابل دادگاه انقلاب تجمع كردند و خواستار رسيدگي فوري به وضعيت عزيزانشان و آزادي آن‌ها شدند.از يك طرف خانواده‌ها از اين وضعيت بلاتكليفي و بي‌اعتنايي مسئولين خشمگين هستند واز طرف ديگر با انتشار خبر اعتصاب غذاي بازداشت شده‌ها خانواده‌ها به شدت نگران وضعيت سلامتي عزيزان خود هستند و مي گويند مطمئنيم آنقدر فرزندان‌مان را شكنجه كردند و به آن‌ها سخت گرفته‌اند كه آن‌ها در اين شرايط مجبور به اعتصاب غذا شده‌اند. اگرهمچنان وضعيت فرزندان‌مان روشن نشود و آن‌ها اعتصاب غذا كنند ما هم در مقابل دادگاه انقلاب و زندان اوين تحصن كرده و همراه با عزيزان‌مان دست به اعتصاب غذا مي زنيم.
بنابر گزارشات رسیده از مقابل زندان اوین، به دستور قاضی کشیک مستقر در زندان اوین در ساختمان مراجعات به خانواده‌ها‌یی که از وضعیت و شرایط عزیزانشان بی اطلاع و پیگیر آن‌ها هستند، یورش برده شد و مادران و پدران سالخورده و خانواده‌ها را با برخوردی وحشیانه هل دادند و بر روی زمین انداختند.
خانواده هنگام خروج از ساختمان مراجعات در اعتراض به رفتار وحشیانه نیروهای ولی فقیه علی خامنه‌ای به علی خامنه‌ای و احمدی‌نژاد دشنام می‌دادند. خانواده‌ها همچنین اعلام کردند از امروز تا اطلاع ثانوی در صورت ادامه یافتن این برخوردها و در اعتصاب غذا بودن عزیزان‌شان از صبح تا غروب در مقابل زندان اوین دست به تحصن خواهند زد.

آمار کشتارهای رژیم در ۲٠ روز اخیر در غرب ایران
آمار زیر توسط خبرگزاری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران در رابطه با کشتارهای بیست روز اخیر در غرب ایران منتشر شده است.
۱- حمید قندکانگلو اهل ماکو به دلایل نامعلومی زمانی که با ماشینش در اطراف جاده در حوالی مرز بازرگان توقف کرده بود توسط نیروهای انتظامی به رگبار بسته می شود، وی به علت شدت جراحات وارده جانش را از دست می دهد.
هر چند که نیروهای انتظامی ادعا کرد که وی حامل کالای قاچاق بوده اما مشخص می‌شد که هیچگونه کالای قاچاقی در ماشین وی نیوده است.
. ۲- روز شنبه ۲۷ تیرماه اسد موسی‌زاده شهروند کرد اهل شهر خوی نیز در حالیکه مشغول خرید فروش گازوئیل در مرز بود، از سوی ماموران انتظامی به رگبار بسته شد که به دلیل اصابت چندین گلوله به قلبش جانش را از دست داد.
۳- طی هفته گذشته محی الدین جل باکو ۵٠ ساله اهل سلماس زمانی که برای گرفتن طلب خویش به منطقه شپیران سلماس رفته بود توسط نیروهای انتظامی مورد اصابت چندین گلوله قرار گرفت و به علت شدت جراحات فوت نمود. شایان ذکر است نامبرده دارای دو همسر و ۷ فرزند بود. همچنین ۳ جوان کرد بر اثر تیراندازی نیروهای انتظامی در هفته‌های گذشته در مناطق مرزی سلماس توسط نیروهای انتظامی زخمی شدند.
۴- روز چهارشنبه ۷ مرداد ماه در تعقیب و گریز نیروهای انتظامی با ماشین‌های باری کاسبکاران کرد سقزی یک شهروند سقزی به نام جلال توسط نیروهای انتظامی کشته شد.
۵- جنازه اقبال بختیاری شهروند کرد اهل روستای قم قلعه مهاباد که در طی چند روز گذشته توسط نیروهای انتظامی در جاده هشترود دستگیر شده بود، به خانواده اش تحویل داده شد. شایان ذکر است هنوز دلیل فوت نامبرده به خانواده‌اش اعلام نشده است و تنها از سوی ناجا اعلام شده است که متوفی با ماشین حامل کالای قاچاق بوده است.
۶- روز چهارشنبه ۷ مرداد ماه نیروهای انتظامی پاسگاه حسن سالاران سرشیوی سقز به چندین ماشین وانت حامل کالای قاچاق تیراندازی کرد که بر اثر آن شهروندی کرد به نام انور اقبالی ۳۵ ساله کشته و ۲ نفر دیگر زخمی می‌شوند.
۷ - روز دوشنبه ۱۲ مرداد ماه بر اثر تیراندازی ماموران انتظامی در منطقه آلان شهر سردشت یک کاسبکار کرد به نام رحیم محمود پور کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
۸- روز دوشنبه ۱۲ مرداد ماه بر اثر تیرانداری ماموران انتظامی در منطقه آلان شهر سردشت یک کاسبکار کرد به نام رحیم محمود پور کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
۹- روز یکشنبه ۱۱ مرداد ماه، سروان اصلانی رئیس پاسگاه روستای مرزی آلواتان شهر سردشت به دلایل نامعلوم دو شهروند کرد را به رگبار می‌بندد که بر اثر آن شهروندی به نام حاجی ۲۳ ساله کشته می شود و شهروند دیگری به نام لقمان به شدت زخمی می شود.
۱٠- روز یکشنبه ۱۱ مرداد ماه نیروهای انتظامی در مرز نوسود به سوی چندین کاسبکار کرد تیراندازی می‌کنند که بر اثر آن شهروندی به نام شهرام شکری به شدت زخمی می‌شود. وی به علت شدت جراحات به بیمارستان شهر جوانرود انتقال داده می شود.
۱۱- روز چهارشنبه ۱۴ مرداد ماه چند ماشین از کاسبکاران کرد در منطقه قطور شهر خوی در کمین نیروهای انتظامی گرفتار می شوند، نیروهای انتظامی به سوی کاسبکاران تیراندازی می‌کنند که بر اثر آن شهروندی به نام سراج موسی لو کشته و شهروندی دیگر به نام رضا بابازاده به شدت زخمی می‌شود و به بیمارستان انتقال داده می‌شود.
روز جمعه ۱۶ مرداد ماه سید فاخر عمر شیوا در منطقه مرزی شهر خوی توسط نیروهای انتظامی کشته می‌شود.
نیروهای انتظامی در طی ده روز اخیر به مناطق مرزی نوسود، هانه گرمه له، مناطق مرزی مریوان و بانه یورش برده و ضمن ضرب و شتم اهالی روستاهای این مناطق، وسائل آن‌ها را ضبط و با خود برده اند، بطوری که در مناطق نوسود بین مردم و نیروهای انتظامی درگیری روی داده و چندین نفر زخمی و تعداد زیادی نیز دستگیر شده‌اند.

مجروح شدن اعضای یک خانواده در اثر تیراندازی نیروهای امنیتی
به گزارش خبرگزاری هرانا، در روز ۲۲ مرداد ۸۸ نیروهای امنیتی در ناحیه‌ی ژاورو در مریوان به یک اتومبیل که خانواده‌ای بر آن سوار بودند، آتش گشودند. در اثر این اقدام وحشیانه سه زن به نام‌های سعدت لایی، عینا لایی و مژده نادریان به شدت مجروح شدند و کودک ۹ ساله‌ای به نام تینا محمدی که شاهد درگیری و خونریزی بود دچار آسیب روانی شده و در وضعیت روحی نامناسبی به سر می‌برد. لازم به ذکر است نیروهای انتظامی پس از اقدام فوق که احتمال می‌رود بر اثر اشتباه شناسایی باشد، بدون رسیدگی به زخمیان محل را ترک کردند. سرانجام زخمیان توسط بخشدار منطقه که به صورت تصادفی در حال عبور از محل مورد اشاره بود به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل شدند.

كشته شدن يك جوان ايرانشهری به خاطرچند گالن بنزين
در پی تعقيب يك دستگاه خودرو وانت تويوتا حامل چند گالن بنزين، مامورن اقدام به تيراندازی به سمت خودرو متواری كردند كه منجر به قتل جوانی شد که از سر ناچاری و بی‌بضاعتی در پشت وانت خود بنزین حمل می‌کرده است.
اين در حالی است که طبق قوانین خود رژیم، جریمه حمل چند گالن بنزین، چند هزار تومان پول نقد است.
ادامه روند كشتن جوانان در سيستان وبلوچستان علي الخصوص جوانان بی‌گناه بلوچ موجب انزجار مردم از عملكرد مسئولين شده است. شايان ذكر است در نمونه‌های مشابه اين اتفاق مسئولين تحويل جنازه قرباني را فقط منوط به رضايت كتبی خانواده داغدار مبنی بر عدم شكايت در اين خصوص و پی‌گيری در مراجع قضايی می‌كنند.

بیانیه جمعی از خانواده‌های زندانیان سیاسی
جمعی از خانواده‌های زندانیان سیاسی با صدور بیانیه‌ای گفته‌اند: "فریاد استغاثه زندانیان بیگناه در زندان‌های جمهوری اسلامی دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد."
آنان در این بیانیه به فشار بر روز خانواده‌های زندانیان اشاره کرده‌اند و نوشته‌اند، در هنگام ملاقات‌ها و در حضور آنان، به دستگیری و آزار و اذیت تهدید می‌شوند.
در پایان، آنان خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط عزیزان‌شان، هنگامه شهيدی، ژیلا بنی یعقوب، سمیه توحیدلو، هاله سحابي، مهسا امرآبادی، شیوا نظرآهاری، روشنک سیاسی، شاسیته امیری، سعیده کردی نژاد، زهرا توحيدی، نيلوفر و آذرچهر شفيعی، فرشته ميرزايی و دیگر زنان دربند شده‌اند.

دادگاه نمایشی ۲۵ نفر دیگر در روز یکشنبه
روز یکشنبه ۲۵ مرداد ۸۸، سومین دور از دادگاه‌های نمایشی جمعی رژیم برگزار خواهد گردید. دادستانی جمهوری اسلامی نیز سناریوهای دیگری برای این افراد تحت عنوان کیفرخواست تهیه کرده است.

دیده بان حقوق بشر خواستار شناسایی عاملان شکنجه در کهریزک شد
دیده بان حقوق بشر خواستار شناسایی عاملان شکنجه و تعیین نقش "بالاترین مسئولین امنیتی"، از جمله اسماعیل احمدی مقدم و حسین طائب و دستور دهندگان این جنایت شد.
در بیانیه‌ای که در روز شنبه ۲۴ مرداد ۸۸ صادر شد، آمده است، مقام‌های امنیتی و در راس آن‌ها اسماعیل احمدی مسئولیت کشته شدن و آزار معترضین را بر عهده دارد. به گفته جو استورک "تعطیلی یک بازداشتگاه و عده‌ای مامور دون پایه را مقصر خواندن نمی تواند به معنای پاسخگویی به آزارهای وسیعی باشد که پس از انتخابات رخ داده است."

احضار نزدیک به ۴۰ تن از دانشجویان دانشگاه رازی به کمیته انضباطی
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، احضار دانشجویان منتقد به کمیته‌های انضباطی افزایش یافته است. در دانشگاه رازی نیز دست کم ۴۰ دانشجو به کمیته انضباطی احضار شده‌اند.
معمولا اتهام این دانشجویان، اختلال در نظم و تخریب اموال عمومی دانشگاه عنوان می‌شود، اما اکثر این دانشجویان احضارشده، از دانشجویان فعال سیاسی می‌باشند و برخی از آنان قبلا نیز به کمیته‌های انضباطی احضار شده‌اند. نیاز به گفتن نیست که علت این احضارها، خالی کردن دانشگاه‌ها از دانشجویان فعال و ارعاب سایر دانشجویان است، تا با آغاز ترم تحصیلی جدید، مانع از اعتراضات سازمان یافته دانشجویان شوند.

کمیته بررسی شکنجه یا کمیته بررسی شایعه شکنجه
محمد سیف‌زاده، وکیل دادگستری امیدوار است که به موضوع شکنجه و آزار جنسی دستگیرشدگان پس از اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، بدون در نظر گرفتن گرایش‌های سیاسی، رسیدگی شود.
او با اشاره به سابقه حضور خود در دستگاه قضایی به عنوان قاضی و وکیل یادآور می شود که تجربه‌اش در طول این سال‌ها، نشان می‌دهد که انگیزه‌ای برای رسیدگی به این پرونده‌ها وجود ندارد همچنان که در سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، کمیته‌ای با عنوان "کمیته بررسی شکنجه" تشکیل شد و بعد از مدتی نام آن به "کمیته بررسی شایعه شکنجه" تغییر کرد.

اعلام زمان محاکمه هفت بهایی در بیدادگاه انقلاب
قاضی حداد، معاون جنایتکار امنیت دادسرای تهران تاریخ محاکمه‌ی هفت بهایی را در تاریخ ۲۷ مرداد در شعبه‌ی ۲۸ بیدادگاه انقلاب اسلامی اعلام کرد.

رئیس پلیس ناجا خواهان قطع دست، شلاق و سنگسار شد
سید اصغر جعفری، رئیس پلیس ناجا، خواهان اجرای قوانین بی‌رحمانه و ضد انسانی اسلامی شد. به گزارش خبرگزاری ایرنا وی اظهار امیدواری کرد که رئیس جدید قوه قضاییه به سازمان‌های حقوق بشر بی‌توجه باشد و این حدود را اجرا کند.
حد به مجازاتی گفته می‌شود که کیفیت و میزان آن توسط شرع اسلام تعیین شده باشد، همچون قطع دست دزد، شلاق زدن فردی که مشروبات الکلی مصرف کرده و یا سنگسار مرد یا زن متاهلی که خارج از ازدواج رابطه جنسی برقرار کرده باشد.

تجمع كارگران شركت شوگا
تعداد زیادی از کارگران پیمانی شوگا روز پنجشنبه ۲۲ مرداد در امور اداری جمع شدند و خواهان پرداخت حقوق‌ها از جانب پیمانکار شدند.
سه ماه حقوق عقب افتاده باعث شده است که مشکلات زیادی برای این کارگران به وجود بیاید دراین تجمع یکی از کارگران گفت: "حدود یک ماه است که ازدواج کردم و به علت این‌که پولی برای کرایه ماشین ندارم به منزل خودم که در اسلامشهر است نمی‌توانم بروم و مجبورم در خانه پدرم كه نزديك تراست بمانم در حالی كه زنم تنها مانده است."

خودسوزی دو دختر نوجوان در مریوان
بنا به گزارشات، دو دختر نوجوان به نام‌های "مهری تاتارچه" ۱۵ ساله، فرزند حسین و "غزاله سبحانی" ۱۷ ساله فرزند اهون، هر دو مجرد و ساکن روستای سورکول از توابع شهرستان مریوان پس از بروز اختلافات خانوادگی دست به خودسوزی زدند.
به گفته منابع محلی، علیرغم اقدامات پزشکی، هر دو دختر نوجوان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

بی‌خبری از ‌هاله سحابی
مشایخی، همسر ‌هاله سحابی، عضو مادران صلح ايران و دختر عزت‌الله سحابي که ۱۰ روز پيش در ميدان بهارستان بازداشت شد گفته است که هيچ خبري از همسرش ندارد. به گفته مشايخی يک روز پس از بازداشت، همسرش تماس کوتاهی گرفته و خبر داده که در زندان اوين است اما غير از اين هيچ سخن ديگری نگفته است. او به اتفاق عزت‌الله سحابي برای پيگيری وضعيت ‌هاله سحابی بارها به دادگاه انقلاب، مراجعه کرده است، و به او گفته شده است، تا روز شنبه صبر کنید.

سقوط یک هواپیمای آموزشی هما در روز شنبه
مدیر فرودگاه بین‌المللی پیام اعلام کرد، یک هواپیمای آموزش متعلق به شرکت هما ساعت هفت صبح امروز، شنبه ۲۴ مرداد ۸۸ از فرودگاه پیام بلند شد و پس از چند دقیقه سقوط کرد. خلبان کارآموز و خلبان آموزشی که در هواپیما بودند، در اثر این سانحه کشته شدند. سقوط این هواپیما در جاده‌ی اشتهارد- ماهدشت کرج سقوط کرده است.

مصدوميت بر اثر انفجار مواد محترقه
انفجار مواد محترقه در اردبيل دو نفر را مجروح كرد. اين مواد محترقه در سطل زباله كنار خيابان مقابل ميهمانسرای سازمان جهاد كشاورزی اردبيل و در روز پنج‌شنبه هفته گذشته منفجر شد كه بر اثر آن دو كارگر شهرداری اين شهر مصدوم شدند.
كارگران به هنگام رفت و روب و پاكسازی شهر، با انفجار مواد محترقه كه در داخل يك نايلون سياه رنگ بود از ناحيه صورت دچار سوختگی شدند.

هزار تن برنج ایرانی روی دست شالیکاران مانده است!
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حدود ۲۰۰ هزار تن برنج از محصول سال گذشته شالیکاران روی دستشان در انبارها باقی مانده است.
کاظم دلخوش گفت: میزان تولید برنج کشور در حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال است که برای رسیدن به سرانه مصرف ۳۰ تا ۴۰ کیلوگرمی، همه ساله مجبوریم مقداری برنج وارد کنیم، اما واردات برنج بیش از نیاز داخلی است.

مطلبی خواندنی از سایت ندانیوز
در این جا بخشی از مطلبی که در خبرنامه ندانیوز آمده است، برای اطلاع شما درج می‌کنیم. متن کامل مقاله را می‌توانید با رجوع به لینک زیر مطلب بخوانید.
اولاً به عنوان یکی از نیروهای داخل کشوری "جنبش رنگین کمان" اعلام می‌داریم که هیچگونه نشست و توافقی با نمایندگان "جنبش سبز" نداشته‌ایم و اصولاً خود را از "جنبش سبز" نمی‌دانیم. به نظر می‌رسد که دوستان "جنبش سبز" به یاد تاکتیک‌های قدیمی‌شان افتاده و در درون خود یک "جنبش رنگین کمان" موازی راه‌اندازی کرده باشند.
ثانیاً، همین "خودمحوری" و انحصارطلبی رهبران "جنبش سبز"، همراه با تاریخچه‌ی رفتارهای دیکتاتوری‌شان در زمان بهره‌بری از نیروی سرکوبگر حکومتی بود که ما را بر آن داشت تا حساب خود را از ایشان جدا کرده و به "جنبش رنگین کمان" بپیوندیم. بنابراین اعلام می‌داریم که "جنبش رنگین‌کمان" به هیچ عنوان "جنبش سبز"، خواسته‌های محدود درون حکومتی و رهبرانشان را محور فعالیت‌های خود نمی‌داند و تنها تا زمانی ایشان را تحمل می‌کند که در عمل، و در خیابان‌ها و تجمعات اعتراضی، با مردم پیش روند. هر آن که رهبران این جنبش اعلام رسیدن به توافقی را با حکومت جمهوری اسلامی اعلام کنند و از ما بخواهند که به اعتراضات خود برای رسیدن به حقوق دمکراتیک‌مان خاتمه دهیم، با آن‌ها همان کار را خواهیم کرد که با دولت کودتا کرده و می‌کنیم.
ثالثاً، آقای عربشاهی، سناریوی "موازی‌سازی" را تا به آخر پیش برده و همزمان با اعلام "رسیدن به توافق با جنبش رنگین کمان" موازی، "جنبش رنگین‌کمان" واقعی را مورد تهمت و اتهام قرار داده و می‌نویسد: "گروهی از فعالان که عمدتا ساکن خارج از کشور هستند بر عبور سریع از موسوی و اندیشه‌های او تاکید می‌کنند تا خود پرچم رهبری مبارزات مردمی برای دموکراسی را به دست بگیرند." تا آن‌جایی که مثال قدیمی "کافر همه را به کیش خود پندارد" صادق است، این تهمت و اتهام آقای عربشاهی را می‌توان بخشید. اما این اتهامات "هژمونی‌طلبی" و "خواست رهبری انحصاری" در شرایطی مطرح می‌شود که شرکت‌کنندگان در "جنبش رنگین کمان" اعلام کرده‌اند که این جنبش را برای تقابل با "تکصدایی" و "تک رهبری" و "تک خواسته‌ای" تشکیل داده‌اند. بنابراین، دروغ را نمی‌توان بخشید.
به هر حال این اقدام "جنبش سبز"، یعنی موازی‌سازی و تبلیغات و ادعاهای دروغ، کفه ترازوی اعتمادسازی را به نفع کسانی تغییر می‌دهد که معتقدند "جنبش سبز"ی‌ها هیچ تغییری با زمان گذشته خود نکرده‌اند و اگر دوباره صاحب قدرت سرکوب حکومتی بشوند، ایشان خواهند بود که چماقداران و لباس شخصی‌هایشان، چون گذشته، به جان مردم خواهند انداخت. به هر حال ما چشمان خود را باز نگاه داشته و مراقب پشتمان خواهیم بود.
انتشار از "ندای سرخ"، ۲۴ مرداد ۱۳۸۸
(بخشی از مقاله: پیشروی "جنبش رنگین کمان" و تاکتیک‌های قدیمی حکومتی، نوشته: احمد فارسی)
متن کامل مقاله را این جا بخوانید:

http://nedaanews.com/?p=352

زندانی سیاسی آزاد باید گردد
مرگ بر جمهوری اسلامی
کار، نان، آزادی، حکومت شورایی

Radioshora
Hotbird 6
۱٣ درجه شرقی
۱۱۲٠٠ مگا هرتز
عمودی
۶ / ۵
۲۷۵٠٠
نام
ماهواره
زاویه آنتن
فرکانس پخش
پولاریزاسیون
FEC
Symbol rate
به صدای رادیو دمکراسی شورایی گوش کنید

برنامه‌های رادیو در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه هر هفته پخش خواهد شد.
پخش این برنامه‌ها هر روز از ساعت ۳۰ / ۲۰ شب به وقت ایران خواهد بود. تکرار این برنامه در ساعت ۲۳ همان شب و نیز ۷ صبح و ۱۲ روز بعد خواهد بود.
در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تکرار برنامه‌های روزهای قبل پخش خواهد شد.
برای دریافت برنامه‌های رادیو دمکراسی شورایی از مشخصات زیر استفاده کنید:

آدرس اینترنتی رادیو دمکراسی شورایی:
www.radioshora.org


Keine Kommentare: